Ga naar inhoud


Alleen "Error" op display verder niets...


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


Er zit een dik geklodderde sim midvoor op het mobo, en als ik mijn vinger daarop hou, dan boot hij wel...

 

Zullen veel consumenten blij van worden, zo'n "feature".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even als RMA aanmelden bij DMM.

Ze hebben mij onlangs ook zeer netjes geholpen en mijn 1 jaar oude 8000 omgeruild voor een nieuwe wegens aanhoudende problemen.

 

In eerste instantie heeft men geprobeerd de eerste te repareren en daarin was ook gelijk deze bewuste SIMkaart vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Ik heb niet zo'n zin om hem op te sturen en dan weer afwachten en dat soort ellende. Ik pruts er wel een paperclip ofzo op en dan werkt het wel.


Mike, zie de laatste pm van me.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Ik heb niet zo'n zin om hem op te sturen en dan weer afwachten en dat soort ellende. Ik pruts er wel een paperclip ofzo op en dan werkt het wel.


Mike,

Een ticket aanmaken bij DMM, wachten op hun reactie/verzoek hem op te sturen, binnen 1 week heb je hem retour.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...