Ga naar inhoud


Humax HDCI-2000 chipset 2010


directeng

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar jaar de Humax HDCI-2000 draaien op een Technisat multiantenne in combinatie met TV Vlaanderen. Heb een oed jaar geleden een software update van Humax uitgevoerd. Werkt sindsdien perfect en tot mijn tevredenheid.

 

Sinds begin deze maand (jan 2010) merk ik dat de TV Vlaanderen zenders niet meer werken (de andere - vrije - zenders) werken wel.

Ik dacht eerst dat het een TV Vlaanderen probleem was en dus heractiveerde ik mijn smartcard....zonder resultaat echter.

 

Nu vermoed ik dat het mijn Humax is ? Kan zijn chipset misschien niet 2010 aan ?

 

Wie geeft me raad ?

Technisat Multitenne

DM800

----

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Toets "Menu", bovenste optie "Systeem",

kies CI-Module, kies het slot met je CI-module (CI-Moduel 1 of 2),

Kies afhankelijk van het gebruikte module "Abonnementsinformatie", kies canaldigitaal,

Lees de datum uit. (Bij mij op dit moment 03-08-10) dus 8 maart 2010.

 

Dit zegt nog niet alles, omdat er met seca 3 twee datums van belang zijn, maar geeft je al wel een indicatie,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is ondertussen al niet meer mogelijk....door al mijn geprul aan de antenne kabel in een test om een oude receiver aan te sluiten, heb ik blijkbaar de HUMAX zoeven stuk gemaakt...verdorie..de display licht zelfs niet meer op....dus OVER EN OUT....

 

Volgende vraag word wat voor een toestel ik nu ga kopen, maar dat is een nieuwe vraag die ik moet posten

Technisat Multitenne

DM800

----

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...