Jump to content

autotimer settings oplaan

antonlamers

Recommended Posts

Dat bedoel ik niet.

Ik bedoel, als ik een nieuwe flash in de box heb staan, dat ik dan niet alleen mijn timers terug kan zetten, want dat is gewoon de xml file, maar ik wil ook de instellingen terug kunnen zetten.

anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

antonlamers,

Code:
Here is a copy of the backup and restore outputs.For the restore i checked every file exept "reload settings"Backup settings to C:\Documents and Settings\xxxx\Bureau\Dreambox\dcce2_120\\Backup\voorheen ...Download satellites.xmlDownload scart.confDownload terrestrial.xmlDownload timezone.xmlDownload blacklistDownload bouquets.radioDownload bouquets.tvDownload lamedbDownload profileDownload settingsDownload timers.xmlDownload userbouquet.favourites.radioDownload userbouquet.favourites.tvOK.

dat gaat toch prima met de DCC.exe [E2] versie?

tenminste kwam ik nergens bezwaren tegen over de versie van BernyR

ciao

The Next Day

Röyksopp

Ga je niet voor je er een nieuwe image in zet,je instellingen backuppen? Wordt ook de autotimer instellingen mee genomen.

Bij een beetje image wordt je gevraagd, tijdens de eerste opstart, of je instellingen terug gezet moet worden.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Met de backup functie heb ik wel de programma's welke in de autotimer staan, maar niet de instellingen van autotimer.

bijv dat hij maar 1 keer per 12 uur moet kijken in de epg ipv i keer in de 3 uur (wat standaard is)

deze instellingen bedoel ik

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Volgens mij zet hij die in /etc/enigma2/settings.

Deze file wordt maar zelden geschreven. Truucje was geloof ik om voor je de backup maakt even iets te wijzigen in andere instellingen (de opnameuitloop 1 minuutje verzetten ofzo), en dan wordt hij wel geschreven.