Ga naar inhoud


[Premium+ HD] premium Hd + ventilator perikelen


Bopke

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren ook de Sharkoon S401050M-3 12V (DC) 60mAbesteld, als het goed is komt deze vandaag binnen, zoals boven vermeld gebuik ik de zelfde voeding van de orginele ventilator, moet ik de plus meten of is dit aan een kleur van het draadje te zien (rood de plus?)

afred

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja de fan gemonteerd en wat denk je hij draait NIET, nog even gekeken of hij software matig aan stond en dat was het geval.

Zodra ik spanning zet op de Box wel de fan wel (even een schokje) maar dat houd het ook op. Ik heb deze fan geplaatst zie foto. Heb ik wel dee goede fan?

 

fan%20Azbox%20001.jpg

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat begrijp ik, maar heb ik nu een verkeerde aangeschaft dan hier in dit tropic genoemde type? (Sharkoon S401050M-3 12V (DC) 60mA).

Zo nee waarom werkt het dan bij deze Perdi dan wel? Als ik de fan help dan draaid deze wel maar heeft weinig kracht, Ik ga de ouide er weer in zetten.

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat de fan het bij jou niet doet. Ik heb nog even bij mij ge-checked: ik heb zoals ik al eerder heb vermeld, de S401050M-3 (dat staat op de fan). Op het zakje staat System Fan (Midrange) 40x40x10 mm., met dezelfde barcode als op jouw foto (4 044951 005444).

 

En ja, de fan draait gewoon, maar ik hoor 'm niet, tenzij ik mijn oor zeer dichtbij houd. smile Box blijft koel, dus het werkt.

 

Als ik jou was, nam ik even contact op met Smartinnovations. Ik weet zeker dat ze je zullen helpen om dit op te lossen.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...