NL1PDV Geplaatst: 10 januari 2010 Delen Geplaatst: 10 januari 2010 Hallo, Misschien al eens gevraagd maar wil het graag weten (kon niets zo snel vinden ).. Achterop de dm 7020 zit een usb slot , als ik nu een dvd op een usb stick zet kan ik deze dan zien ?? Bedankt alvast voor antwoord.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paardengek Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 Nee, daarvoor is de USB poort te langzaam. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satlover01rob Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 Origineel bericht van: paardengek Nee, daarvoor is de USB poort te langzaam. Met vriendelijke groet, paardengek En toch hangt er hier thuis een harde schijf aan (crashed wel geregeld bij het opnemen).(dm800 met usb 2.0) satlover forever Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast MiLo Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 7020 != 800 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bander Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 Heeft toch te maken of het usb 1.1 is (dan is het te traag) is het usb 2.0 dan moet dit zeker lukken mits de 7020 in staat is om een dvd film af te spelen (dit weet ik dus niet zeker , heb geen dm7020). gr Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 Hoi NL1PDV, HIER (klik) zie je de modellen en type dreamboxen met een overzichtlijst als je op de wiki link CF klikt, kom je aan een aantal Mb/sec voor bepaalde types (en merken) zou je dvd's willen afspelen via een "removable media" dan is de CF je oplossing heb het zelf ook al getest op de dm7020 en dat gaat prima met mijn sandisk 8GB UltraII let wel die zijn beduidend duurder dan een USB stick ciao Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen