Ga naar inhoud


VU+ DUO Settingslijst ?


Spike_b

Aanbevolen berichten


Vanavond de Vu+ maar eens uit de doos gehaald, ik had eindelijk tijd er eens een avondje mee te spelen.

 

En ja, óók ik ben onder de indruk van deze box, hier kan in ieder geval de 800 niet bij in de schaduw staan.

Nog geen extreme dingen mee gedaan, geen HDD en nog geen mounts gemaakt.

Ik heb de box puur getest op zappen, menu, instellingen en met Dreamboxedit.

Alles werkt perfect en zeker het menu voelt snel aan, op vele fronten sneller dan de 800(0).

 

Met zappen echter vindt ik hem trager dan de 8000, je krijgt bij elke zap even een stilstaand plaatje van de oude en de nieuwe zender, dit heeft de 800 ook.

De 8000 heeft dit niet, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat de 8000 bij een zap even zwart beeld geeft.

Toch denk ik dat de 8000 iets sneller zapt.

 

Ik heb hem geflashed met de image van de 13e, met de Vu tool welke hiervoor is.

Dit gedaan op mijn nieuwe PC, met Windows 7 64-bit, hierbij een Sweex USB to Serial-converter gebruikt, dit werkt gewoon goed.

De Vu flashtool lijkt wel op Dreamup, dus dit wijst zich vanzelf.

 

Ik denk dat apparaat veel potentie heeft, zeker voor de gewone kijker/gebruiker, en dat voor die prijs.

 

Conclusie: Een toppertje......

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
......Conclusie: Een toppertje......

Omdat ik hem ook besteld heb, vind ik het natuurlijk fijn dat te horen van een ervaren gebruiker.
Maar...... is die conclusie niet iets te vroeg? Je zegt zelf er nog niet veel mee gedaan te hebben. Een HDD is natuurlijk een belangrijk item, dat bovendien veel problemen kan geven.

Misschien het woord "conclusie" vervangen door "eerste indruk"? Dat lijkt me meer op zijn plaats, en laat bovendien ruimte voor een uitgebreider verslag (waar ik trouwens wel naar uitkijk: een oude rot in het vak heeft sterke en zwakke punten natuurlijk snel in het oog) als meer zaken zijn onderzocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Invertist,

 

Heb de box 4 dagen bij mij aan staan de hele dag en maar zappen en testen , neemt goed op met de timer ,

 

Is wat henksat schreef inderdaad een toppertje , die paar bugs die er nog in zitten halen de image makers er wel uit ,oa de teletekst die nog niet optimaal is .

draai de pli van 13-01

 

ppaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...