Ga naar inhoud


[TF7700PVR] alle opnames weg, HDD onleesbaar na kopieeractie filezilla


Sattofiel

Aanbevolen berichten

dacht slim te zijn en een kopie op pc te maken van mijn opnames op de 500Gb HDD (met het oog op een evt. firmwareupgrade). Blijkbaar iets fout gegaan waardoor de connectie verbroken werd, daarna kon de TF de HDD niet meer lezen (er waren een paar bestanden overgezet). TF bleef vervolgens eindeloos de lijst van mappen en bestanden proberen te maken, na reboot kwam dan de vraag formatteren ja/nee (eerst melding harddisk not ready oid). Uiteindelijk maar voor ja gekozen waarna alles weer ok (behalve dan dat alle files weg zijn..)Herkent iemand dit? Of zou dit ook een begin van overlijden van de voeding kunnen betekenen?? TF is nog geen 2 jaar oud.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites


Herken het niet. Filezilla werkt hier goed en nooit soortgelijk probleem gehad. Het begin van voedingsproblemen is dat de hd niet herkent wordt tijdens het aanzetten van de tf. Als je het vermoeden hebt dat de voeding een probleem wordt is het beter om terug te gaan naar de winkel want je hebt 2 jaar garantie.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja; tevoren ook nooit problemen met filezilla gehad met de topfield. Ik kijk het een paar weken aan. Met mijn oude dvd-recorder nooit dit soort gelazer...

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...