Ga naar inhoud


Is dit een cyber aanval van de chinesen!!!


highlander53

Aanbevolen berichten

Gisteren kreeg ik bij het opstarten van mijn pc de volgende melding >geen geldig legitieme versie van Windows 7 software, U moet uw Windows 7 via Anytime upgraden.

 

Wie heeft het zelfde probleem gehad met het opstarten van windows 7 in de afgelopen dagen?

 

Zie dit online bericht.

 

http://www.nrc.nl/economie/article2460899.ece/Duitsland_waarschuwt_voor_Internet_Explorer

 

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien begrijp je het niet, Microsoft was door Chinezen cyber hackers aangevallen ,lees het kranten artikel nog eens.

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vikinger
Gisteren kreeg ik bij het opstarten van mijn pc de volgende melding >geen geldig legitieme versie van Windows 7 software, U moet uw Windows 7 via Anytime upgraden.

Wie heeft het zelfde probleem gehad met het opstarten van windows 7 in de afgelopen dagen?

Ik kreeg deze week de melding ook maar dan had die betrekking op het gebruik van MS Office 2007.
Deze melding wordt gegenereerd door de MS waakhond (software) Genuine advantage.
Deze software komt via de reguliere Windows update automatisch binnen en controleert of de op de PC gebruikte Windows producten legitiem zijn.
Ik dacht dat ik een legitieme versie van mijn werkgever in gebruik had, dat klopt in feite ook wel maar nu blijkt dat deze versie niet op particuliere PC`s gebruikt mag worden.
Nu kun je deze controle uitzetten en Genuine advantage weer verwijderen maar ik heb uiteindelijk toch maar Office 2007 verwijderd en mijn eigen Office 2003 geïnstalleerd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...