Ga naar inhoud


welke preypaid kaart verloopt niet?


Aanbevolen berichten

Hoi

 

Ik gebruik een schakeling waarbij een apparaat gereset word dmv bellen naar een gsm toestel. Echter is nu de sim kaart verlopen.... GRRR mad

 

Welke provider verloopt niet? Ik ga alleen maar bellen naar de sim kaart..... Vroeger was dit volgens mij Orange maar die is verder gegaan onder t-mobile als ik me niet vergis...

--> Windows logica: Afsluiten onder Start
Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen enkele meer, ik gebruik een soort gelijk opstelling. Ik gebruik simyo prepaid kaarten daar krijg je 5 voordat de kaart niet meer geldig is een berichtje. Op dat moment kun je via de website een sms met de gebruikte kaart versturen en is de kaart weer 6 maanden geldig. Kaart kost 2.50 met minimaal 2.50 tegoed daarmee kun je dus zeker 20x de kaart verlengen is zo'n 10 jaar smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij verlopen ze allemaal. Je zal je kaartje er eens in de tijd uit moeten nemem en je tegoed opmaken. Gewoon ff eens lief zijn en je schoonmoeder bellen. En weer opwarderen. Als je met je zelf afspreekt, dat je het 1x in het jaar doet, ben je veilig.

 

In Tsjechie heb ik iets soortgelijks, een alarminstallatie, die storingen en inbraak doorbelt/sms't.

Daar kon ik weer een minimaal abonnement nemen, is 2 euro per maand. Alleen als hiej eens belt, is het best duur. Maar ja, dat ene gesprekje per jaar... (als ik hem aan het testen ben).

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zweedse kaarten hebben in principe een looptijd van 12 maanden na je laatste saldowijziging.

 

Bij veel Duitse prepaid kaarten is dit ook zo: Blau vraagt 1x per 12 mnd een opwaardering.

 

Bij het Duitse Fonic zit je goed... je blijft bereikbaar zonder beltegoed, en ook blijft je beltegoed onbeperkt geldig

 

Citaat:

Telefonieren:

 

Bin ich mit FONIC auch ohne Guthaben erreichbar?

Ja, Sie sind mit FONIC auch ohne Guthaben erreichbar.

 

Wie lange ist das aufgeladene Guthaben für die Nutzung verfügbar?

Seit dem 01.02.2008 steht das Guthaben unbegrenzt zur Verfügung.

 

kijk op www.fonic.de

 

kaarten van "gosim" (een internationale simkaart zonder roamingkosten) blijft onbeperkt geldig.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...