Ga naar inhoud


Wie heeft er nog een paar 2Gig DDR266/200 geheugen over, ten behoeve van het forum


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Sat4all heeft vanwege de grote populariteit af en toe wat capaciteitsproblemen.

Omdat we de steeds groter wordende database helemaal in het geheugen willen laden omdat dit de snelheid aanzienlijk ten goede komt, moeten we het geheugen van de server uit gaan breiden.

Er zit nu 4 GB in. 4 DIMM's van 1GB. ER zijn nog twee sloten over. Deze zouden we graag gaan vullen met 2 x 2 GB.

Heeft iemand toevallig nog wat geheugen in de "rommelbak" liggen en wil daar ons en natuurlijk alle bezoekers een plezier mee doen?

 

Dit is wat we nodig hebben:

 

2 modules van 2 GB DDR266/200 registered ECC SDRAM 72-bit 184-pin gold-plated DIMMs

 

Er zitten nu DDR266 modules in.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

 

Ik ga volgende week bij een HP server DDR266 modules vervangen van 4x2GB naar 4x4GB. En volgens mij zijn die van hetzelfde type. Echter weet ik dat pas a.s. woensdag middag met zekerheid.

 

Ik beleef veel plezier aan Sat4All, dus als ze passen zijn ze gratis op voorwaarde dat er andere leden een leuke gift richting Haïti sturen (al is het maar een doos vol eten, het gaat om het idee).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om discussies over geld en politiek te voorkomen. Nieuwssite Tweakers.net heeft een actie om goederen in te zamelen, die kun je naar verschillende winkels brengen. Weet je in ieder geval wat je geeft.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Sat4all heeft vanwege de grote populariteit af en toe wat capaciteitsproblemen.
Omdat we de steeds groter wordende database helemaal in het geheugen willen laden omdat dit de snelheid aanzienlijk ten goede komt, moeten we het geheugen van de server uit gaan breiden.
Er zit nu 4 GB in. 4 DIMM's van 1GB. ER zijn nog twee sloten over. Deze zouden we graag gaan vullen met 2 x 2 GB.
Heeft iemand toevallig nog wat geheugen in de "rommelbak" liggen en wil daar ons en natuurlijk alle bezoekers een plezier mee doen?

Dit is wat we nodig hebben:

2 modules van 2 GB DDR266/200 registered ECC SDRAM 72-bit 184-pin gold-plated DIMMs

Er zitten nu DDR266 modules in.


Het lijkt er op dat er niets gebeurt.

Misschien een voorzetje van mijn kant?

Alle 4 slots een 2Gb geheugen kopen.

Alle leden 2 euro storten op de rekening van sat4all, dan kunnen er 4 nieuwe geheugenbankjes gekocht worden.

Ik wil best 2.50 storten voor nieuw geheugen, ik heb alleen geen rekeningnummer.

Mod's??

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Alle leden 2 euro storten op de rekening van sat4all, dan kunnen er 4 nieuwe geheugenbankjes gekocht worden.

 

Forum Statistieken

21612 Leden

 

Dure bankjes worden het dan. :D

 

Volgens mij moet dat met 2 cent per lid ook wel te doen zijn.

 

Maar inderdaad als ze met een donatie van een paar euro mijnerzijds gered zijn.

Doe ik daar niet zo moeilijk over.

Ben volgend jaar 10 jaar lid en verwacht dan natuurlijk een leuke tegen prestatie. :D :D

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nelix

Ik ga volgende week bij een HP server DDR266 modules vervangen van 4x2GB naar 4x4GB. En volgens mij zijn die van hetzelfde type. Echter weet ik dat pas a.s. woensdag middag met zekerheid.

Ik beleef veel plezier aan Sat4All, dus als ze passen zijn ze gratis op voorwaarde dat er andere leden een leuke gift richting Haïti sturen (al is het maar een doos vol eten, het gaat om het idee).



Nelix, is het bij jou niets meer geworden?

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb de modules hier liggen. Echter zijn deze van het PC2100 type van HP. Als deze passen zijn ze voor Sat4All, ben echter bang dat ze te specifiek voor HP zijn.

 

Daarnaast heb ik nog 8x1Gb die wel passen, maar voor de server minder interessant zijn.

 

Regelmatig zijn er in mijn werk dergelijke upgrades, dus het kan best zijn dat ik ze over een week wel heb.... smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...