Ga naar inhoud


Wie heeft er nog een paar 2Gig DDR266/200 geheugen over, ten behoeve van het forum


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Citaat:
XS4All


Of is het Sat4all


Na twee drukke weken, met meerdere server vervangingen en laat thuis, heb ik inderdaad de fout gemaakt mijn mailprovider te verwarren met mijn meest favoriete forum: SAT4ALL crazy

Excuus daarvoor. Echter goed nieuws: mocht het nog nodig zijn... ik heb uit een Dell server twee PC2100 banken van elk 2GB kunnen 'redden'. Ik beloof dit maal niets, maar zal ze sturen naar het adres wat AlanS me eerder gegeven heeft. En dit maal niet met TPG/TNT maar met UPS of een ander...

Ik heb nu een weekje vrij, dus voldoende tijd om een stalen doosje met GPS tracker in elkaar te lassen. Grapje: maar soms lijkt dat bijna noodzakelijk. Ze gaan morgen op de bus en ik zal AlanS een track and Trace code geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk lukt het nu, maar idd. godgeklaagd. Heb hetzelfde zelf ook meegemaakt met spullen die ik verstuurde, waar de een of andere gek bij TGP of hoe ze nu ook heten mee aan het rotzooien was gegaan. Moet hier ook gebeurd zijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: minplus
Hopelijk lukt het nu, maar idd. godgeklaagd. Heb hetzelfde zelf ook meegemaakt met spullen die ik verstuurde, waar de een of andere gek bij TGP of hoe ze nu ook heten mee aan het rotzooien was gegaan. Moet hier ook gebeurd zijn.


Ik heb ooit vakantiewerk gedaan bij een postbedrijf, daar wordt idd niet voorzichtig omgesprongen met de stukken..
Door de slechte beloning van postbodes lopen er tegenwoordig ook heel wat analfabeten de post in je brievenbus te vrotten, ik heb de laatste tijd best vaak post van iemand anders in de bus, soms lijkt de straatnaam niet eens op het mijne, alleen het huisnummer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: minplus
Hopelijk lukt het nu, maar idd. godgeklaagd. Heb hetzelfde zelf ook meegemaakt met spullen die ik verstuurde, waar de een of andere gek bij TGP of hoe ze nu ook heten mee aan het rotzooien was gegaan. Moet hier ook gebeurd zijn.


Ik heb ooit vakantiewerk gedaan bij een postbedrijf, daar wordt idd niet voorzichtig omgesprongen met de stukken..
Door de slechte beloning van postbodes lopen er tegenwoordig ook heel wat analfabeten de post in je brievenbus te vrotten, ik heb de laatste tijd best vaak post van iemand anders in de bus, soms lijkt de straatnaam niet eens op het mijne, alleen het huisnummer.
Als je bij sorteercentrum hebt gewerkt dan weet je ook dat het verstuurd had moeten worden in een doosje of een envelop met luchtnopjes erin.
Zoals nu verstuurd is in een gewone envelope, zien ze daar als brief en die loopt dan vast in de machine vandaar de envelope kapot is,door de aandrijving.
smirk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Patman
wat kosten dergelijke modules?

Kunnen we geen inzameling organiseren onder de leden?


Origineel bericht van: AlanS
Sat4all heeft vanwege de grote populariteit af en toe wat capaciteitsproblemen.
Omdat we de steeds groter wordende database helemaal in het geheugen willen laden omdat dit de snelheid aanzienlijk ten goede komt, moeten we het geheugen van de server uit gaan breiden.
Er zit nu 4 GB in. 4 DIMM's van 1GB. ER zijn nog twee sloten over. Deze zouden we graag gaan vullen met 2 x 2 GB.
Heeft iemand toevallig nog wat geheugen in de "rommelbak" liggen en wil daar ons en natuurlijk alle bezoekers een plezier mee doen?

Dit is wat we nodig hebben:

2 modules van 2 GB DDR266/200 registered ECC SDRAM 72-bit 184-pin gold-plated DIMMs

Er zitten nu DDR266 modules in.


Het lijkt er op dat er niets gebeurt.

Misschien een voorzetje van mijn kant?

Alle 4 slots een 2Gb geheugen kopen.

Alle leden 2 euro storten op de rekening van sat4all, dan kunnen er 4 nieuwe geheugenbankjes gekocht worden.

Ik wil best 2.50 storten voor nieuw geheugen, ik heb alleen geen rekeningnummer.

Mod's??
_________________________
En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wil ik als beheerder eigenlijk liever niet.

De leden hebben de server al betaald en dat was destijds al een beetje tegen mijn zin in. Sat4all is gratis en dat moet het blijven.

Leden moeten dus niet hoeven inspringen om de hardware te betalen.

Nu moet de handel die ook enorm profiteerd van dit forum forum maar eens inspringen.

Uit eigen zak betalen is ook geen optie en de (kleine) reserve die we nu hebben is bedoeld voor als de server stuk gaat en we die moeten vervangen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Nelix toch. Laat voor de gein eens een foto zien van de retourenvelop met daarop de TNT-sticker. Dat zou de geloofwaardigheid ten goede komen. Sorry dat ik me hier tegenaan bemoei maar twee keer stagnatie is voor mij altijd een reden om achterdochtig te worden. Wat voor belang zou iemand daarbij kunnen hebben???

 

Groetjes van John uit Den Bosch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...