Ga naar inhoud


Wie heeft er nog een paar 2Gig DDR266/200 geheugen over, ten behoeve van het forum


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: nelix

Ik heb de modules hier liggen. Echter zijn deze van het PC2100 type van HP. Als deze passen zijn ze voor Sat4All, ben echter bang dat ze te specifiek voor HP zijn.

Het is belangrijk dat ze de volgende specs hebben. (PC2100=DDR266):
Origineel bericht van: AlanS
2 modules van 2 GB DDR266/200 registered ECC SDRAM 72-bit 184-pin gold-plated DIMMs


Specifieke HP modules bestaan niet (meer). HP maakt gewoon gebruik van gestandaardiseerde modules. (Gelukkig maar!)

Dus als je de modules wilt opsturen zodat we ze kunnen proberen/gebruiken; Graag! smile

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb toch niets meer aan die modules, dus als Sat4All het wil proberen, be my guest... Het zijn orginele HP banken, dus er is een kans dat het niet werkt, als het wel werkt blijven deze ook werken voor de rest van de levensduur van de server. (Ik heb nog nooit een HP server gehad die het begaf door geheugen)

 

Waar moeten ze heen (PM, stuur ik ze a.s. maandag)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nelix

Ik heb toch niets meer aan die modules, dus als Sat4All het wil proberen, be my guest... Het zijn orginele HP banken, dus er is een kans dat het niet werkt, als het wel werkt blijven deze ook werken voor de rest van de levensduur van de server. (Ik heb nog nooit een HP server gehad die het begaf door geheugen)

Waar moeten ze heen (PM, stuur ik ze a.s. maandag)


WooHoo, namens mij (en misschien nog veel meer leden), Thx! smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: nelix

Ik heb toch niets meer aan die modules, dus als Sat4All het wil proberen, be my guest... Het zijn orginele HP banken, dus er is een kans dat het niet werkt, als het wel werkt blijven deze ook werken voor de rest van de levensduur van de server. (Ik heb nog nooit een HP server gehad die het begaf door geheugen)

Waar moeten ze heen (PM, stuur ik ze a.s. maandag)


WooHoo, namens mij (en misschien nog veel meer leden), Thx! smile


Zal ik ze erin zetten ??

Ik wil die server van Sat4all wel eens zien. Ik heb wel eens eerder naar de specs van server gevraagd, maar foto's mogen ook hoor !

Ik heb overigens ook nog wel dimmetjes liggen maar volgens mij word de server daar echt niet vrolijk van (265 mb)

mvgr,
djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Beste AlanS,

 

Beetje later dan verwacht, maar ik ben er nog in geslaagd de modules vanmiddag te posten bij een brievenbus in de buurt van Zwolle naar het door je opgegeven adres. Ze zitten in een zwarte (harde) enveloppe.

 

Gelukkig dat ik dat al gedaan had, want de volgende klus heeft ervoor gezorgd dat ik nu pas thuis ben. (na 3 in de nacht). cry

 

Als ze in orde zijn zie ik de server graag even een half uurtje down komende week. laugh Ze zijn nog even in een mem-scan geweest en die gaf aan "ok". (stond overigens nog wel HP in de definitie, maar volgens een andere member zou dat geen probleem zijn).

 

Succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Was dat maar waar....... mad

 

Vandaag bij thuiskomst een ZWARTE enveloppe MET stikker (naast al die blauwen cry ). Ene kant volledig opengesneden en met daarop een excuusbrief van TNT dat de postbezorging "haar excuses aanbied voor de beschadiging", maar tevens dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de verpakking, dan wel correcte bezorging.

 

Lekker dus. De voorste bank mist een chip en werkt niet meer, de achterste in de enveloppe werkt volgens de memscan nog normaal en heeft de trip en retour overleeft. (vreemd overigens dat heenzending in de enveloppen het niet overleeft heeft en retourzending, met stikker van TNT op de zelfde envelop schijnbaar wel)

 

Mijn Excuus aan XS4All, en het dank terug aan AlanS, maar ik heb dus momenteel nog maar één werkende bank. Welke ik nog steeds wil toezenden (en volgens mij beter kan bezorgen, danwel in een pantserdoos), maar dan heeft men nog een tweede werkende bank nodig van hetzelfde type......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ontzettend pech hebben. Maar ondanks het niet gelukt is blijft Sat4all je dankbaar voor de moeite die je gedaan hebt en de verzendkosten die je (achteraf dus onterecht) hebt gemaakt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...