Ga naar inhoud


ANWB Ledenpeiling KM Heffing LEEG SCHERM


sattools

Aanbevolen berichten

Vrienden,

 

Vanaf vandaag (za 23 jan) kan je als ANWB lid je mening geven over de KM heffing. Via de site van de ANWB wordt je gelinkt naar http://www.anwbledenpeiling.nl/ maar daar krijg ik alleen een leeg scherm. Hebben meer mensen daar last van?

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helaas is de vragenlijst op dit moment niet toegankelijk.

 

Zou u het op een later moment nog een keer willen proberen?

 

Excuses voor de overlast.

 

Dit krijg ik is toch duidelijk. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Welkom bij de ANWB ledenpeiling over de kilometerprijs. Leuk dat u meedoet!

 

Dit voorjaar discussieert de Tweede Kamer over de kilometerprijs.etc etc...

 

Nee dus..

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

HTTP ERROR: 500

Too many open files

RequestURI=/

 

Caused by:

java.net.SocketException: Too many open files

at java.net.Socket.createImpl(Unknown Source)

at java.net.Socket.connect(Unknown Source)

 

etc etc

 

Maakt me erg nieuwsgierig naar wat de uitkomst zal zijn!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zowat een kwartier bezig geweest met invullen, sommige vragen zijn echt instinkers, ofwel, let je niet op dan spreek je jezelf enorm tegen. Toen, op 87% van het invullen - opeens een error. Heb er niet eens zin meer in om het een tweede keer te gaan proberen, als het al zou kunnen (je moet in het begin eerst je adres enz. opgeven, en dat wordt vast geregistreerd). Ben inderdaad benieuwd naar het resultaat, maar volgens mij zijn er al twee resultaten bekend: Als zo'n ledenpeiling al niet eens technisch lukt, zal dan een veel ingewikkelder systeem als heffing wel werken? En twee: de stormloop op deze peiling waardoor het systeem vastloopt, moet ook te denken geven.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die enquete op De Telegraaf al ingevult. Die van de ANWB werkt, natuurlijk!, niet.

Stel je eens voor dat het overgrote deel van de Nederlanders eens tegen de km heffing zou zijn. Foei, want daar luisteren wij als politici natuurlijk niet naar.

Al de reacties van Groen Nederland gehoord: het zou ondemocatrisch! zijn als we een enquete (die waarschijnlijk door zo'n 4 miljoen! Nederlanders ingevult gaat worden) de boventoon in de discussie gaan laten voeren.

4 miljoen meningen, en dat zou ondemocratisch zijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...