Ga naar inhoud


[DM800HD] DM800 neemt soms niet op


FrankAdem

Aanbevolen berichten

Heb een DM800 met de laatste Enigma. Soms, zonder enige reden, neemt de DM800 niet op. Het lijkt volledig willekeurig te zijn. Als ik dan naar de timers ga, en daarna naar de zender waar moet opgenomen worden, begint hij op te nemen. Soms begint hij ook op te nemen als ik de DM800 uit Standby haalt en er een opname had moeten bezig zijn... Ik zet m'n DM800 altijd in (gewone) standby, ook na een opname. Enig idee wat dit kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat heb ik ook maar dan met alle laatste PLi's. Dat opnameprobleem begon op te treden trad vanaf een bepaalde PLi Jade versie in sept. 2009 tot en met de laatste OpenPLi. Daar heb ik hier en hier al melding van gemaakt, maar tot op heden ben ik niemand tegengekomen die het probleem ook heeft.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren weeral het probleem: DM800 moest opnemen om 20.40 op Canvas. Om 20.42 check ik, en hij stond gewoon nog op NederlandHD. Dan schakel ik manueel naar Canvas, er gebeurt niets. Dan roep ik de timers op, open de timer in kwestie, druk op groen zonder iets te veranderen en dan begint hij wel op te nemen. Lastig probleem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Gemini (versie 4.5) als image en heb geen problemen met geplande opnames.

Mijn opslagmedium is een externe eSata HD van 1 TB.

Time shift werkt ook uitstekend, alleen moet de drive wel eerst uit de (in te stellen) slaapstand ontwaken.

 

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spacerpower
Dit is volgens mij het probleem start wel maar het bestand is 0 MB

Neen dit is het probleem niet, er wordt helemaal niks gedaan. Geen bestand, lichtje wordt niet rood, er gebeurt gewoon niets. Maar enkel "soms" zonder enig patroon. En ik ben dus niet de enige...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...