Ga naar inhoud


Freeze na ca 1 uur met Hadu/DVBViewer


Aanbevolen berichten


Ik gebruik Hadu 0.1.2.2 met de laatste beta DVBViewer, geen enkel probleem.

Gebruik een Technisat DVB-S HD2 onder Win7 64bit.

 

Niets te maken met je uplink ? (Zet eens parallel een ping open naar je CCcam host?)

Lekker klooien met mijn 7025, TDT4U, HD (DVB C/S2) HTPC met DVBViewer Recording Service (!!!), DM500 en dbox II

 

*** Assumption is the mother of all f*ckups !!! ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat staat er in het log van Hadu?

Je zal wel een groot log bestand krijgen na één uur, maar je hoeft alleen maar naar het einde ervan te kijken.

 

DVBViewer heeft ook een debug mogelijkheid met log functie.

Dat kan ook licht in de zaak brengen.

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al een oplossing voor dit probleem gevonden? Ik heb hetzelfde probleem (alleen is het niet altijd een uur). Als het gebeurd zie ik dat Hadu de verbinding verliest met CCcam (heb 2.1.3 en 2.1.2 geprobeerd).

 

Ik gebruik Mediaportal en die komt niet meer terug als er weer verbinding is met CCcam. Maar Hadu komt uiteindelijk wel weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: eborn
Heb je al een oplossing voor dit probleem gevonden? Ik heb hetzelfde probleem (alleen is het niet altijd een uur). Als het gebeurd zie ik dat Hadu de verbinding verliest met CCcam (heb 2.1.3 en 2.1.2 geprobeerd).

Ik gebruik Mediaportal en die komt niet meer terug als er weer verbinding is met CCcam. Maar Hadu komt uiteindelijk wel weer terug.


Bij mij hetzelfde probleem ik kon er maar niet achter komen hoe dit op te lossen is, dus uiteindelijk was het zo hinderlijk dat ik andlinix onder Windows heb geïnstalleerd en daar draait nu cccam2.12 onder en gelukkig geen freezes meer.
Even googlen en je vind hier en daar wel een hele workarround dus wie weet een goed alternatief.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De ontwikkeling ligt stil rond HADU.

Al meer dan twee maanden is niets meer vernomen van de programmeur.

Daarvoor had je een of twee keer per week een update.

 

 

 

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Inderdaad, gisteren is er een nieuwe versie uitgekomen:

 

Citaat:
]

Changelog:

----------

0.1.2.3:

-EMM support (still experimental),

-possibility to indicate a static Node ID added,

-ECM process largely modified. If this new version doesn't work properly for you, get back to your former version,

-controls concerning the ECM provider completed,

-default value for the "WantEmus" option is now set to [0=No],

-memory occupation for each server lowered,

-several other bug fixes and minor enhancements.

 

Vandaag deze versie maar eens proberen icm TVSource.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan hem testen.

 

Wel een beetje raar geval.

Wekelijkse updates en daarna meer dan 3 maanden complete zenderstilte. Geen reactie, niets..

In de lik geweest misschien.. crazy

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...