Ga naar inhoud


grap,doe ik iets illigaal,download films van mijn dreambox


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

tijd voor een kluchtje dacht ik zo :D.

je bent volgens bepaalden illigaal bezig als je een film met auteursrechten download van internet of een server van internet whistle

ben ik dan ook illigaal bezig als ik dagelijks films download van mijnen dreambox waarvan ik opneem :D :D.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


zo voorspelden ze met het cassetje bandje dat de muziek industrie naar zn maan zou gaan..

 

en met de Videoband de film industry...

 

met de komst van het internet doen we het even dubbel zo dik over voor bijde..

 

en wat zien we?

 

ze staan NOG steeds hoor !!!!

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dan is er niets illigaals aan, Alan, wel illegaals.

 

En dan ook nog, er staat: "Waarvan ik opneem".

 

Dit is dus de eerste Dreambox met eigen uitzendstraat. Knap hoor.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Exiter

 

Hij komt uit Belgie. Als je daar wat vaker mee correspondeert dan zal je zeker opvallen dat het taalgebruik (dialect), waaronder ook de zinsopbouw anders is dan hier in Nederland.

 

Hier in Drenthe zeggen ze bv ook "Ik ben een boormachine nodig" ipv "Ik heb een boormachine nodig"

 

Als je hier zou moeten gaan modden met alle taalfouten en ook de zinsopbouw, dan kun je een kleine 500 berichten per dag gaan bewerken.

 

Over het algemeen doet iedereen zijn/haar best, om het zo duidelijk mogelijk over te laten komen.

 

Zie vaak fora's waar ze volop gebruik maken van sms-afkortingen en gehele Babelfish vertalingen. Wees blij dat dit hier nog niet gebeurd.

 

Groet,

 

Kimble

Link naar reactie
Delen op andere sites

@OU-Tannu,

Ohja maar het gaat dus absoluut niet goed hoor, zie onderstaand citaat.

 

citaat:

De Amerikaanse muziekindustrie, de grootste ter wereld, heeft in 2008 een verdere daling van het aantal verkochte cd's niet kunnen stoppen.

Het downloaden van muziek wint meer en meer terrein. Dat blijkt uit onderzoek van marktbureau Nielsen SoundScan waar verscheidene Amerikaanse media gisteren over berichtten. In totaal werden 428 miljoen cd's verkocht, een daling van 14 procent. (anp/mvl)

einde citaat:

 

bron:"De Morgen"

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is het wel een goed punt.

 

Zover ik weet mag je CD's/DVD's etc. die je koopt zo vaak copieren als je wilt, ivm het hebben van back-ups.

 

Een T.V. zender koopt een film met het recht deze te verspreiden, een of meerdere malen via hun zender.

 

Als jij dit nu opneemt, ben je dan eigenlijk al niet in overtreding?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
Dat hangt er natuurlijk maar helemaal vanaf WAT je download.
Download je (bewust) een hoop K.....P...., moet jij eens kijken hoe strafbaar je bent.

Ron


Ja, gelukkig wel, maar d/l vind ik wat anders. Ik bedoel puur het opnemen van T.V.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor eigen gebruik zal er wel geen probleem zijn

MAAR als je van een betaalzender (vb ,CD of TVV) downloud terwijl je geen abbo hebt ( en dus met een hack werkt )dan ben je dus wel degelijk illegaal bezig

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Belgie betalen we al auteursrecht taksen op blanco media zoals CD's en DVD's (Auvibel). Bovendien: "De Belgische overheid gaat vanaf 1 februari de kopieerheffing op geheugendragers verbreden naar onder andere usb-sticks en harddisks."

Mijn conclusie, ik betaal ervoor dus gebruik ik het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al bezit ik bvb een "legaal" cd kaartje,dan mag ik het niet bekijken en niet opnemen.

Die extra tax waarover een OP het had,vind ik uitermate belachelijk.ze kunnen het niet tegen copieren beveiligen,dus redeneren ze maar,we gaan er tax opleggen.

En hoeveel van die tax centjes gaan er gaan naar de artiesten?ik durf er geen cijfer op plakken.

als ze copiëertax vragen,dan zou je denken,copiëer maar,ik betaal toch al copiëertax wink

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf erbij dat ik me afvraag wat nu precies de regels zijn in deze. Mag je wel opnemen voor iets wat je niet bezit maar alleen maar betaald om te mogen bekijken zolang de zender waar je voor betaald het uitzendt (en dus voor die rechten weer heeft betaald).

 

Ik heb er nooit over nagedacht en waarschijnlijk had ik dat ook nooit moeten doen... lijkt mij niet de moeite waard laugh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...