Ga naar inhoud


grap,doe ik iets illigaal,download films van mijn dreambox


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

@chevrolet

 

Citaat:
De Amerikaanse muziekindustrie, de grootste ter wereld, heeft in 2008 een verdere daling van het aantal verkochte cd's niet kunnen stoppen.

Het downloaden van muziek wint meer en meer terrein. Dat blijkt uit onderzoek van marktbureau Nielsen SoundScan waar verscheidene Amerikaanse media gisteren over berichtten. In totaal werden 428 miljoen cd's verkocht, een daling van 14 procent. (anp/mvl)

 

Maar dat is nou juist de grap. Het één heeft niets met het ander te maken. Al willen de platenbazen jou dat wel doen geloven.

 

Als ik een plaat niet kan downloaden wil dat niet zeggen dat ik dan direct naar de winkel loop.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Sjattuh
Ik blijf erbij dat ik me afvraag wat nu precies de regels zijn in deze. Mag je wel opnemen voor iets wat je niet bezit maar alleen maar betaald om te mogen bekijken zolang de zender waar je voor betaald het uitzendt (en dus voor die rechten weer heeft betaald).

Ik heb er nooit over nagedacht en waarschijnlijk had ik dat ook nooit moeten doen... lijkt mij niet de moeite waard laugh


Ik bedacht me net iets. Is openemen van T.V. niet eigenlijk precies hetzelfde als met je camera in de kino de film opnemen?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, dat is niet hetzelfde, van je eigen tv op/nemen is toegestaan als time-shift voor gebruik in huiselijke kring.

Thuis opnemen en daarna in de voetbalkantine afspelen is niet toegestaan.

 

In de bioscoop opnemen met je kamera is niet toegestaan, en in het gunstigste geval wordt je slechts de bioscoop uitgezet.

 

De bioskoop explorant zal namelijk in zijn voorwaarden hebben staan, dat je de film alleen maar mag bekijken, en met die voorwaarden ben je accoord gegaan toen je je kaartje kocht.(Overeenkomst afsloot).

 

Overigens zijn er in de cd/dvd branche in de laatste 2 jaar echt veel banen verloren gegaan!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeten ze daar maar extra belastingen doen!!

en niet hier smile

 

 

daarbij.. hoevaak download je iets.. of neem je iets op wat je anders toch NOOIT zal kopen?

 

maw.. alle mp3tjes die ik heb had ik anders echt niet gekocht..

 

wat zeg ik.. t gros er van is niet eens meer te koop smirk

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De logika ontgaat me even.

 

Je hebt dus allemaar muziek op mp3, die je niet zou kopen.

 

Waarom heb je die dan.

 

Ik zou zeggen, nu wissen, want ze zijn je niets waard.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...