Ga naar inhoud


Gekleurde balk rechterzijde Panasonic plasmascherm


Gast diergaarde

Aanbevolen berichten

Gast diergaarde

Ik heb hier een plasma van Panasonic type TH-42PV45. Na enige tijd verschijnt er eerst knipperend en later constant, aan de rechter zijde een gekleurde verticale balk van ongeveer 5 a 6 cm op het scherm. Misschien iemand die weet wat er mogelijk aan de hand kan zijn?

Plasmascherm is van januari 2007.

 

 

 

Gr diergaarde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mogelijk zijn de (stekker)verbindingen niet geheel goed,die naar het Ysus en ZSsus board gaan. Kijk aan de binnenzijde naar die aanstuitingen van het scherm geheel links er rechts, daar waar die foli kabels zitten, evt de connektors even los maken en weer vast,duw of tik ertegen aan om te kijken of hij er op reageerd,uiteraard met een kuntsof voorwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Columbo, diergaarde heeft het over een vertical balk ( van boven naar beneden ) dan is het niet de connectoren aan de zijkant, maar heeft diergaarde een defecte panel. Het enige wat hier aan te doen is, is ter reparatie aanbieden en dan een omruilvoorstel krijgen van Panasonic.

Grazen is mijn lust en mijn leven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel dus de conektoren in de binnenzijde van het toestel.Ysus&Zsus panel.Laatst ook een Philips hier gehad voor rep. deze had ook kniperende balken>hoeft dus niet altijd defect te zijn.Dus kijk eens wat hij zonder signaal doet,en met een wit signaal&of R of G of B signaal appart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...