Ga naar inhoud


[Satelliet] RTL en SBS in HD via CDS


User001

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Erik Slagter
Origineel bericht van: picaan
Origineel bericht van: Satdorus
Ik vraag me af of diegene met een probleem met rtl4hd wel een eigen kaart hebben.


En als dat inderdaad zo is zoals jij zegt, wat zou dat er mee te maken hebben dan.
Diegene die het aanbied heeft wel een orginele kaart.

Vertraging over internet... De nieuwere kaarten zijn daar heel streng in.

Je wilt hiermee toch niet impliceren dat jij ook kijkt via "Diegene die het aanbiedt"?

Zeer waarschijnlijk kloppen gewoon de parameters van de zender niet (meer), net als toen de themazenders naar dvb-s2 gingen. Beter niet altijd te vertrouwen op zenderlijsten van derden, maar bij problemen even een handmatige scan van de betreffende transponder doen.


Hoe vaak denk je dat ik alles al een keer uitgeprobeerd heb??????????
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 517
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: robkds
Origineel bericht van: Satdorus
Ik vraag me af of diegene met een probleem met rtl4hd wel een eigen kaart hebben.

Ik heb settopbox met het oude thema/hd pakket.

Ook bij mij bevriest RTL4HD soms. Als ik dan lang wacht of CCcam 2.1.4 (op mijn DM800HD) herstart doet hij het weer.

Met de andere SD en HD zenders heb ik nooit problemen.



Heb je het ook geprobeerd met CCcam 2.1.3 .............
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus
Origineel bericht van: robkds
Origineel bericht van: Satdorus
Ik vraag me af of diegene met een probleem met rtl4hd wel een eigen kaart hebben.

Ik heb settopbox met het oude thema/hd pakket.

Ook bij mij bevriest RTL4HD soms. Als ik dan lang wacht of CCcam 2.1.4 (op mijn DM800HD) herstart doet hij het weer.

Met de andere SD en HD zenders heb ik nooit problemen.



Heb je het ook geprobeerd met CCcam 2.1.3 .............

Ja, daar had ik hetzelfde probleem mee. Ik hoopte dat het opgelost zou zijn met 2.1.4 ...

Gelukkig treedt het de laatste tijd weinig op en weet mijn vrouw ook hoe ze CCcam moet herstarten. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu
ja.. toevallig wel smile

maar goed ik krijg gewoon geen signaal op die transponder.. een keer heen en weer zappen met een andere transponder en t werkt wel :s


Dit is een bekend probleem. Zeker een zenderlijst van iemand anders ingeladen? Doe maar eens een scan van dit kanaal, maar geef dan aan dat de kanalen eerst gewist moeten worden. Daarna is je probleem zeker voorbij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rai
Dit is een bekend probleem. Zeker een zenderlijst van iemand anders ingeladen? Doe maar eens een scan van dit kanaal, maar geef dan aan dat de kanalen eerst gewist moeten worden. Daarna is je probleem zeker voorbij.

Dat is wat ik ook al suggereerde, maar ik geloof dat TS niet zo blij was met het advies...

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon de zenderlijst van Satje07 in mijn dm8000, en met CCcam 2.1.3 geen enkel probleem om RTL4 te openen.

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...