Ga naar inhoud


[Satelliet] RTL en SBS in HD via CDS


User001

Aanbevolen berichten


  • Reacties 517
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Unetwork
Dit is mooi nieuws had al Film 1 HD gezien met AC3 geluid, eindelijk.
Nu nog Eredivisie live in HD


Hebben ze bij Eredivisie Live überhaupt wel de apparatuur om in HD uit te zenden? Tot nu toe heb ik nog geen een eredivisie wedstrijd in HD gezien of iets dat daarop lijkt...

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Unetwork
Dit is mooi nieuws had al Film 1 HD gezien met AC3 geluid, eindelijk.
Nu nog Eredivisie live in HD


altijd blijven hopen denk dat dat nog wel komt
omdat eredivisie live nog steeds op zoek is naar leden
met HD meer kans

(zo nu weer on topic)

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ferrarisat
Origineel bericht van: Unetwork
Dit is mooi nieuws had al Film 1 HD gezien met AC3 geluid, eindelijk.
Nu nog Eredivisie live in HD


altijd blijven hopen denk dat dat nog wel komt
omdat eredivisie live nog steeds op zoek is naar leden
met HD meer kans

(zo nu weer on topic)


<offtopic> Ik naar dacht juist dat de Eredivisie CV twee leden kwijt wilde (van 18 naar 16 clubs). Waarschijnlijk bedoelde jij klanten </offtopic>

Maar ze zullen inderdaad eens wat meer waar voor het geld moeten leveren. En wat doen xe in de zomer? Het WK zit voorlopig bij de NOS...

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Maar ze zullen inderdaad eens wat meer waar voor het geld moeten leveren. En wat doen xe in de zomer? Het WK zit voorlopig bij de NOS...


Haha de NOS. 'Ja meneer, alles in HD, tuuuuurlijk......... behalve het schaatsen, want ja, we willen wel sfeerbeelden laten zien'. Sinds die actie heeft de NOS bij mij aan geloofwaardigheid verloren.

Ik zie een zelfde debacle met het WK... Maar dat is een hele andere discussie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De speelfilm Mission Impossible III heb ik een jaar of wat geleden op Film1-HD gezien in native HD kwaliteit. Gisteravond kwam de film op SBS6-HD dus ik verwachtte dan ook native HD. Helaas, niet dus.

 

Iemand uberhaupt al native HD gezien op SBS6-"HD" of heeft de SBS groep de letters "HD" alleen maar toegevoegd zodat ze wat betreft het aantal "HD" zenders niet onder hoeven te doen voor RTL en de NPO?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740


Iemand uberhaupt al native HD gezien op SBS6-"HD" of heeft de SBS groep de letters "HD" alleen maar toegevoegd zodat ze wat betreft het aantal "HD" zenders niet onder hoeven te doen voor RTL en de NPO?


Het zou wel heel 'SBS eigen' zijn om inderdaad alleen maar mee te doen met de HD hype.

Ik heb tot op heden nog niets gezien wat de moeite waard is. (dat geldt eigenlijk voor alles wat op SBS wordt uitgezonden........)

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, je bent me net 5 minuten voor. Hier dus ook sinds net beeld op alle 4 de nieuwe zenders. Is het ook al opgevallen dat RTL5 en RTL7 AC3 geluid hebben!!!!! Zal wel een foutje zijn.

 

Ook de naamgevingen zijn nu eindelijk rechtgetrokken. ALles nu in HOOFDLETTERS en de spatie op de juiste plaats. Nu alleen nog die paar zenders waarbij de pakketnaam in kleine letters staat aanpassen (dus canaldigitaal even veranderen in CANALDIGITAAL. gaat om SPORT 1 HD, NED1 HD en NED3 HD).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is zelfs al teletekst op RTL5 en RTL7... moet niet gekker worden. In dit tempo hebben we morgen al EPG :D :D :D

 

edit: nu net5 en veronica ook al met teletekst...

DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

De speelfilm Mission Impossible III heb ik een jaar of wat geleden op Film1-HD gezien in native HD kwaliteit. Gisteravond kwam de film op SBS6-HD dus ik verwachtte dan ook native HD. Helaas, niet dus.

Het zal nog enige tijd duren dat SBS speelfilms in HD uitzendt. Ook bij de PO was er bij het begin nog amper een HD uitzending te bekennen..... De aankoop heeft het dus waarschijnlijk in SD aangekocht in een tijd dat de HD versie van SBS nog onzeker was.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...