Ga naar inhoud


omwisseling Irdeto2 naar seca3 mogelijk via CD?


pch

Aanbevolen berichten

Ik heb een basispakket met een nieuwe seca-3 kaart (was ooit Irdeto-1, toen seca-2 en nu laatst seca-3)

en ik heb een STB als 2e kaart dus voor 1 euro extra per maand en dat is een Irdeto-2 kaart (was ooit een Irdeto-1 kaart)

kan ik via CD mijn Irdeto-2 kaart "omruilen/omwisselen" voor een nieuwe Seca-3 kaart? Dit i.v.m. de aanschaf van een nieuwe HD-tuner binnenkort, ik wil mijn huidige ontvanger blijven gebruiken met de seca-3 kaart en op de plek zetten waar de ontvanger staat die nu met de Irdeto-kaart werkt. Als ik dan de Irdeto voor seca kan opwisselen kan de basispakket abo opgewaardeerd worden met HD en met die seca kaart in mijn nieuwe HD ontvanger maar die Irdeto kaart past niet in mijn huidige andere ontvanger.

Of lukt dat ook nog in een oude Dragon CAM die ik nog ergens op zolder heb liggen?

 

Gr. Paul.

Link naar reactie
Delen op andere sites


lees hier even de onderste paar regels.

 

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/benodigdheden/canaldigitaal-smartcard.aspx

 

 

En een link is verstuurd per PM, maar vreemd dat zelfs een PM onder sensuur valt.

Ook daar wordt de link verminkt, maar ik heb je uitgelegd hoe dit te lezen... smile

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joker55: Zou je mij die PM ook willen sturen?

 

Ik heb dezelfde vraag, behalve dan dat ik mijn Irdeto kaart als 2e kaart gebruik. Volgens die link naar de CD web site gaat het gratis omwisselen bij minimaal een basis pakket, maar men spreekt niet over de "extra" kaarten.

 

Overigens wijst de CD web site ook naar "nieuwe kaart kopen", maar dat kan blijkbaar alleen maar in combinatie met een CI module (of nog erger), wat ik helemaal niet nodig heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat, meen ik, al in een eerder draadje verteld, maar ik heb de vraag bij CDS neergelegd, waarom ik verplicht ben om de combinatie CDS-CAM en kaart moet kopen, en niet alleen een kaart.

Ik kreeg een antwoord terug dat bij een echte CDS dealer, een kaart nog los gekocht kan worden.

 

En ik heb dat dus gedaan, en het klopt......verschillende dealers verkopen desgewenst een losse smartkaart.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joker55
Ik heb dat, meen ik, al in een eerder draadje verteld, maar ik heb de vraag bij CDS neergelegd, waarom ik verplicht ben om de combinatie CDS-CAM en kaart moet kopen, en niet alleen een kaart.
Ik kreeg een antwoord terug dat bij een echte CDS dealer, een kaart nog los gekocht kan worden.

En ik heb dat dus gedaan, en het klopt......verschillende dealers verkopen desgewenst een losse smartkaart.


Inderdaad Joker55,

Die hebben de module en de kaart gescheiden van elkaar en sommige hebben ze ook nog gewoon los liggen
groot ingekocht net voordat die niet meer los van elkaar ingekocht kon worden.
Een 2e kaart met module zijn ongeveer net zo duur als een losse kaart maar dat even ter info.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...