Ga naar inhoud


Bug in forum


Snuffer

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Duwgati
Origineel bericht van: Sjattuh
Wat moet ik doen om dit te kunnen testen ? :P

Zorgen dat je als (semi)handelaar wordt gezien hier op Sat4all. Dan wordt je vanzelf de toegang tot de "2e-Hands" forums ontnomen en kun je naar hartelust testen wink


Ik heb alleen al een paar keer een foutje gemaakt... titel verkeerd, verkeerde forums etc. Gelukkig zijn jullie redelijke mensen en heeft dat verder geen gevolgen gehad... maar om nu dit risico te gaan nemen, en zo te zien heeft Snuffer het al getest... ik dank U voor uw antwoord maar ik fold maar...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati
Origineel bericht van: Sjattuh
Wat moet ik doen om dit te kunnen testen ? :P

Zorgen dat je als (semi)handelaar wordt gezien hier op Sat4all. Dan wordt je vanzelf de toegang tot de "2e-Hands" forums ontnomen en kun je naar hartelust testen wink



He toe duwgati, laat m nou s een weekje testen vindtie leuk :D

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog wel een bug te melden.

 

Ik kan me voorstellen dat commercielen links niet toegestaan zijn hier, (terecht) en door de sensuur de sommige links door de boardsoftware omgetoverd worden tot een onsamenhangend serie van tekens. Ook niet erg, anders maken de mods overuren.

 

Nu vraagt iemand per PM (= Persoonlijk Bericht) en ook hier grijpt de sensuur in. Ook in de PM staat het fout

hoe moet je nu iemand wat vertellen die een linkje vraagt?

 

Truukjes zat te bedenken natuurlijk, maar waarom?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: joker55
Er is nog wel een bug te melden.

Ik kan me voorstellen dat commercielen links niet toegestaan zijn hier, (terecht) en door de sensuur de sommige links door de boardsoftware omgetoverd worden tot een onsamenhangend serie van tekens. Ook niet erg, anders maken de mods overuren.

Nu vraagt iemand per PM (= Persoonlijk Bericht) en ook hier grijpt de sensuur in. Ook in de PM staat het fout
hoe moet je nu iemand wat vertellen die een linkje vraagt?

Truukjes zat te bedenken natuurlijk, maar waarom?

Je kunt natuurlijk ook vragen om zijn, of haar mailadres, waar je dat probleemloos een link kan verzenden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boaz,

 

Inderdaad, wink

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...