Ga naar inhoud


Modem en/of router probleem


opie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb op dit moment mijn internet aansluiting via Ziggo d.m.v. een Motorola cable modem (SBV5121E) en een router Linksys wrt54g. Werkt opzich prima, alleen boven nagenoeg geen verbinding (signaal). Dus dacht ik een nieuwe router Linksys WRT160N. Geheel geinstalleerd (alles dus een paar minuten uit ook het modem) goede verbinding maar regelmatig valt de verbinding met de router uit en na een paar seconden komt de verbinding automatisch weer tot stand. Dit werkt dus niet. Terug naar de leverancier en die was zo goed om een andere router te geven n.l. de Sitecom WL350. Doch helaas het zelfde probleem.

Iemand een idee waar het probleem kan zitten?

 

gr

Opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites


Naast de door Oldereast gemelde optie zou ik ook nog even controleren of er b.v. Bluetooth in gebruik is.

Ik zelf ondervond hetzelfde problemen als ik mijn laptop in de tuin gebruikte.

Na enig zoekwerk bleek Bluetooth i.c.m. mijn mobiele telefoon de boosdoener te zijn.

Nadat ik Bluetooth op mijn laptop had uitgezet was het probleem verholpen.

Maar er zijn nog vele andere verbindingstypes die dit probleem kunnen veroorzaken.

Succes met het zoeken van het probleem.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...