Ga naar inhoud


[Mvision HD-400S] Gebruikerservaring Mvision HD-400S.


daddycool57

Aanbevolen berichten

Ik heb de zenders mooi op mijn volgorde staan.

Er zijn een tijd geleden blijkbaar wijzigingen geweest van CD bij enkele zenders.

Ik wil die nu aanpassen.

Maar kan iemand mij helpen hoe ik de frequentie van de zenders kan aanpassen met de ChEditor?

Want ik zie dit veld er niet bij.

Wat doe ik niet goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Mijn m-vision hd400s doet het nu prima ik heb het volgende gedaan. res. fabrieks inst.F0168 instaleren. opnieuw fabrieks inst.

Satelliet lijst invullen Astra 19 en Astra 32.5 Oost Antenne Set-up Astra 1F1G1H op poort 1 Astra 1E 3A-EU op poort 2.

Dan naar transponderlijst als er nog wat staat alles verwijderen dan handmatig trasponders invullen (dus niet automatisch zenders laten zoeken)Freq.lijst kun je vinden bij canal digitaal 23.5 oost Astra 1E,3A-EU Ned 1 HD Freq 11.856 Pol.V Symb.27.500 dit invoeren en dan op zoek drukken ,zo ga je alle transponders die je wil instellen // 19 oost Astra 1F,1G,1H,1K ARD HD Freq.11.361 Pol. H Symb.22.000 // voor Eurosport History moet je invullen op 23.5 oost Astra 1E,3A-EU Freq.11.797 Pol.H de canal digitaal lijst is nog niet bijgewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als bijlage een satelliet kanalen lijst voor de HD400 die ik heb ingeladen middels een draaibare satelliet en de volgorde bewerkt middels de mvsion kanalen editor. Het is echter zo dat de disecq instellingen niet goed staan daar de 23,5 astra3 geen beeld geven als ik deze op een duo lnb aansluit. (in het menu van de HD400 staan de instellingen echter wel goed)

 

De editor is trouwens knap waardeloos want er staat geen functie bij de kanalen om de disecq goed te zetten.

 

Kan iemand deze lijst eens controleren?? Misschien dat die ook een tip kan geven hoe het disecq probleem te tackelen.

 

PS voor een actuele kanalenlijst (Astra1 en Astra3) hou ik me ook aanbevolen.

21122011-HD400.zip

aangepast door satmenneke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...