Ga naar inhoud


[Vantage] Vantage VT-1 wie heeft hem al


ghostecho

Aanbevolen berichten

Deze test kan ik momenteel niet uitvoeren omdat ik nog geen twin lnb aansluiting voor de onvanger heb.

Zal van de week een keer bij een ander deze test proberen.

Vantage VT-1

Vantage 7100

Topfield pvr 5500

Nokia 9800S

Philips 6172

Diablo Cam V2.3

Diablo Cam 2

Matrix Reborn

Cam Astoncrypt 1.07

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

 

dit kun je ook testen met 1 kabel hoor, maar ik zal het je besparen, de VT1 neemt gecodeerd op als je met een module werkt.

 

Je hebt dus een Auto decodeer Functie nodig anders kun je je opnames na 2 of 3 dagen weg gooien.

 

Anders wordt het als men de Kaartlezers actief maken voor de ''Merlin'' kaart,

Dan zullen de opnames ongecodeerd worden opgeslagen.

We wachten het af.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: zapdat
Dat kan ik nog niet proberen omdat ik nog een andere lnb moet plaatsen.

Waarom? Met één LNB doorgelust naar de twee tuners kan je NED1 en RTL4 tegelijkertijd opnemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: ghostecho
Wie heeft de nieuwe Vantage vt 1 al, ik heb hem gezien bij dr- dish, ziet er goed uit, duaal-boot en een bijzonder displee.
Je kunt zelfs een tv beeld krijgen/zien op dt diplee.


net het spotje ook gezien op deze zender,
ziet bijzonder goed uit dit apparaat.
moet nog wel wat updates uitkomen voor zover er sprake is van het perfecte apparaat.

maar het ziet er wel toll aus smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Origineel bericht van: juleke21
Bij toeval weet ik dat ze niet werken voor TVV.



Mag je mij eens uitleggen waarom een cd kaart wel maar een tvv niet.....lijkt mij dat als die het doet wat ik aanneem die beide kaarten net als de 8000s feilloos pakt, en ook beide tegelijk net als de 8000s.

Groetjes...........
Link naar reactie
Delen op andere sites

neem aan dat je de originele software bedoeld, bij deze werken de interne kaartlezers op de 8000s ook niet maar met de emu software werken de interne kaartlezers perfect dus ook de cd en tvv kaart..... ook met beide in een smartwi :D dus ff zoeken naar de juiste software.......ps op Duitse fora is genoeg te vinden.

 

Groetjes................

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast humus the third

Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem. De cam Mediaguard seca 3 wordt niet ondersteund door de vantage vt-1 die ik vorige week gekocht heb. De kaartlezer geeft aan dat er geen CAM geplaatst is terwijl deze wel geplaatst is. Zijn er wellicht updates bekend waarin dit verholpen wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast humus the third

Ik had inmiddels een mail gestuurd naar de fabrikant in Duitsland (vantage). Zij hebben mij vandaag geantwoord dat er dus nog geen update is die dit probleem oplost.

MAAR,.. afgelopen zaterdag ben ik bij de plaatselijke EP dealer geweest en daar kwam een technische man op het idee om een Mediaguard Seca 2 cam module te proberen ..

en jawel hoor, deze cam module wordt wel geaccepteerd!

Ineens werd in de het Conditional Acces menu de kaart benoemd (wat dus niet gebeurde bij de Mediaguard seca 3) en ineens was er beeld via de SBS 6en alle RTL zenders.

Het probleem lijkt hiermee opgelost!!

Ik veronderstel nu dus dat er behoorlijk wat bezitters zijn van de pas op de nederlandse markt verschenen Vantage VT-1 die ook met dit probleem te maken krijgen (tenzij ze natuurlijk gebruik maken van een Cam die wèl geaccepteerd wordt door de vantage VT-1 en die bovendien overweg kan met de nieuwe smartcard van Canal Digitaal (de oranjekleurige dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...