Ga naar inhoud


Activatie, verschil tussen dreambox en vu+duo, beide met CCCam


boaz

Aanbevolen berichten

Ik heb de dreambox vervangen door een VU+box (dreambox gaat naar slaapkamer) en het HD pakket aangevraagd. Ondanks heractivatie nog geen beeld. Kreeg vandaag bericht dat CD het had geactiveerd, dus nogmaals heractivatie gevraagd, uurtje op SBS sick maar nog steeds geen beeld.

De Dreambox heeft altijd de activaties goed verwerkt en de VU+Duo draait nu ook op Pli en CCCam, maar de oorzaak kan toch niet in de Vu+Duo zitten, of wel?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Activeren op de site van CanaalDigitaal>>>Mijn CanaalDigitaal>>>Film1 Sport1 HD-check.

 

Toen ik dit heb gedaan stond mijn ontvanger gewoon afgesteld op Film 1.1 en was binnen 1 minuut Film1 HD en Sport1 HD etc. geactiveerd,

 

gr. Satfanatic. cool

 

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zenders heb ik niet, ik heb het "standaard" HD pakket.

In het verleden altijd ook bij activatie bij uitbreiding binnen een minuut beeld gehad.

 

 

Net even getest, erotiek uit, direct uit.

Erotiek aan, binnen de minuut weer beeld, alleen nu geen SBS6, RTL8 en Veronica meer.

Handige jongens daar bij CD.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja hoor, erotiek uit en binnen de minuut weer beeld op SBS6.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niet, is ook bijna niet te volgen die pakketsamenstellingen bij CD.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...