Ga naar inhoud


audio video transmitter


eagle

Aanbevolen berichten

,dit is wat ik graag ik wil ,bv sat ontvanger beneden, boven kunnen bedienen

voor audio en video denk ik aan een transmitter (tips welke welkom)

 

waarom geen kabeltje leggen of tweede ontvanger ,niet van toepassing!

 

alvast bedankt eagle

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast roger4007

een transmitter is erg storings gevoelig met name een magnetron stoord erg hier op het werkt op 2.4 GHz

 

wie weet is DVB-T een mogelijkheid

 

roger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roger4007
Origineel bericht van: EL PIÑO
Origineel bericht van: roger4007
wie weet is DVB-T een mogelijkheid


DVB-T encodertje kopen om signaal door te sturen? Lijkt me een dure grap.
`
wat ik meende is er een DVB-t ontvanger bij te nemen (digitene)

roger
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: roger4007
Origineel bericht van: EL PIÑO
Origineel bericht van: roger4007
wie weet is DVB-T een mogelijkheid


DVB-T encodertje kopen om signaal door te sturen? Lijkt me een dure grap.
`
wat ik meende is er een DVB-t ontvanger bij te nemen (digitene)


Hij wil geen tweede ontvanger. Dan neem ik aan dat hij al helemaal geen tweede ontvanger plus tweede abonnement à €8,50 per maand wil.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vroeger een hele tijd boven gekeken via zo een AV zendertje. Ik heb er een van Archsat. Op zich 'redelijke' beeldkwaliteit... maar van zodra ik mijn WIFI netwerk geinstalleerd heb, is het niet meer om aan te zien. Je kan kiezen uit 4 kanalen, maar ze zijn allemaal meer of minder gestoord door de wifi... Van dect en magnetron heb ik geen last gehad.

 

Ik kocht de set wel erg lang geleden (eind jaren 90), dus misschien is e.e.a. nu beter geworden... maar ik ben bang dat je die storingen niet kan vermijden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roger4007
Origineel bericht van: Sverige
Ik heb vroeger een hele tijd boven gekeken via zo een AV zendertje. Ik heb er een van Archsat. Op zich 'redelijke' beeldkwaliteit... maar van zodra ik mijn WIFI netwerk geinstalleerd heb, is het niet meer om aan te zien. Je kan kiezen uit 4 kanalen, maar ze zijn allemaal meer of minder gestoord door de wifi... Van dect en magnetron heb ik geen last gehad.

Ik kocht de set wel erg lang geleden (eind jaren 90), dus misschien is e.e.a. nu beter geworden... maar ik ben bang dat je die storingen niet kan vermijden.


helemaal met je eens

roger
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Er is wel een oplossing, zoals de powerplugs voor een pc-netwerk via je 230 Volt "netwerk" in huis.

 

plc-av-sender-01.jpg

 

plc-av-sender-02.jpg

 

 

 

Wellicht een alternatief. Heb een zoekopdracht gegeven in Google met av transmitter through powerline en deze stond bovenaan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de alecto stopcontact plug ,werkt honderd procent alle stopcontacten in het hele huis inclusief de schuur en tuin huis

de dresmbox xbox en pc allemaal ermee connected je kan zelfs ftp er mee doen,

 

dreambox 7020 met nwste pli moteq1.2 disec 88 cm triax 00 6A**** g windhoos 7 pliek ,,geef gas derrrop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort oplossingen werkt toch alleen wanneer de aangesloten apparaten op dezelfde groep zitten, achter dezelfde stop dus?

 

De meeste huizen hebben meerdere groepen maar zitten meestal op 1 fase. Heb je geen 3-fase meter dan werkt het door het hele huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al zou je overigens 3-fase hebben dan is de kans vrij groot dat de krachtgroep voor een wcd-doos in de keuken is voor de oven/fornuis.

 

Snelste maniet om dat uit te zoeken is om met een verlengsnoer beneden in te pluggen, naar boven te lopen en tussen de 2 fases te meten. Is die 0 dan is het goed. Meet je een >120 dan heb je met 2 groepen/fases te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...