Ga naar inhoud


[VU+ DUO] VU+ Duo schroefjes HDD ontbreken in doos, is dit normaal?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


Ja zelfs de schroefjes die in de behuizing geschroefd worden om deze vast te zetten ontbreken. Links en Rechts ontbreken, de schroefjes achteraan zitten er in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satter
Ja zelfs de schroefjes die in de behuizing geschroefd worden om deze vast te zetten ontbreken. Links en Rechts ontbreken, de schroefjes achteraan zitten er in.

Alle schroefjes, voor de harddisk en de twee (zwarte) voor de zijkant zitten normaal mooi verpakt in 1 zakje bij in de doos. Dit was allesinds bij mij het geval.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WOIIFTM
Origineel bericht van: Satter
Ja zelfs de schroefjes die in de behuizing geschroefd worden om deze vast te zetten ontbreken. Links en Rechts ontbreken, de schroefjes achteraan zitten er in.

Alle schroefjes, voor de harddisk en de twee (zwarte) voor de zijkant zitten normaal mooi verpakt in 1 zakje bij in de doos. Dit was allesinds bij mij het geval.


Inderdaad wink Ik heb (nog) geen HDD ingebouwd en miste die 2 zwarte schroefjes in de zijkant ook, had niet gedacht dat die in het zakje zaten..... dus wel wink

Thanx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Hier wel de bracket, de sata-kabel, de rubbertjes en de schroefjes voor de HD en de bracket gekregen maar GEEN zwarte schroefjes voor de zijkant.

Misschien zou de fabrikant/importeur die gewoon maar standaard IN de doos doen in plaats van deze los bij te leveren bij de winkelier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne komt uit NL en heeft zo geen klein zakje in de doos. Ik heb pech dan? De winkel gaat de leverancier hierover contacteren maar daar heb ik nu niks aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, Ik miste ook wat schroefjes in het zakje. Het was overigens een zakje van de Postbank met daarop nog het aantal guldens, dubbeltjes of stuivers ed. gedrukt waar het zakje oorspronkelijk voor bedoeld was. Ik neem aan dat ze dat in de fabriek niet doen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...