Ga naar inhoud


Familiepakket Oud en Nieuw


Eduard07

Aanbevolen berichten

Ik ben ingegegaan op een aanbod van CDS en betaal nu o.a. het nieuwe maandbedrag voor het Familiepakket. Ik meende dat daar ook zenders uit het voormalig Themapakket bijin zouden zitten.

 

Echter, ik merk daar niets van op de Familiepakketten op mijn 2e en 3e smartcard. Die zijn ongewijzigd gebleven op basis van de €13,50 situatie.

Wie kan me uitleggen waarom er geen themazenders bij zijn gekomen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast wanderer
Origineel bericht van: Eduard07
Wie kan me uitleggen waarom er geen themazenders bij zijn gekomen?

canaldigitaal....logisch toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat dat pas in zodra de themazenders zijn omgezet naar mpeg4 dvbs2 (deze maand). Dus wel een HD ontvanger nodig voor deze SD zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Als je het goed had gelezen, zie je bij elke zenderpakket staan welke zenders er inzitten.

En als je mijn vraag goed had gelezen, had je geweten dat dit niet de kern is van mijn vraag. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
Volgens mij gaat dat pas in zodra de themazenders zijn omgezet naar mpeg4 dvbs2 (deze maand). Dus wel een HD ontvanger nodig voor deze SD zenders.

Dat zal het zijn! Bedankt, even niet aan gedacht. eek
We wachten even af.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS had inderdaad beloofd dat het per 1 maart uitgebreid zou worden met de voormalige thema-pakketzenders.

Dit is echter uitgesteld tot "medio" maart.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hebben we het "oude familiepakket" en ook daar geen themazenders te zien, al diverse malen met CD contact opgenomen en daar krijgen we te horen dat het moet werken, en dat we een ontvanger een uurtje op SBS6 moeten laten staan voor een nieuwe update.

 

Nou nog steeds geen themazenders te zien. via een kaart van een kennis met het "full" pakket gaan de themazenders wel netjes open.

 

Blijft raar dat de Helpdesk van CD aangeeft dat het gewoon al moet werken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: anko

Blijft raar dat de Helpdesk van CD aangeeft dat het gewoon al moet werken.

eerlijk gezegd vind ik het "functioneren" van de Helpdesk nog zorgelijker dan het functioneren van mijn smarcard. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...