Ga naar inhoud


Waar moet het ipk bestand komen staan om de hd skin te installeren?


Pedro4

Aanbevolen berichten

Ik heb een hd skin op mijn pc (ipk bestand). Dat is een nieuwe hd skin. In welke map van de DM 8000 moet ik die zetten om hem actief te kunnen maken?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja hij zou geschikt zijn. Ik heb alles gedaan wat je gezegd hebt. Dan ga ik naar skins en daar staat hij niet bij. Hoe moet ik hem dan actief krijgen? Of doe ik iets verkeerd?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK,is het wel een CVS skin?

Lijkt er niet op.

Een skin die gemaakt is voor bv. Gemini

draait waarschijnlijk niet op openpli

en geeft je na een e2 herstart een groen scherm.

 

Wellicht heb je 'm van ihad vandaan,

en daar staat meestal duidelijk vermeld

of het om een CVS gaat of niet.

 

Een CVS skin draait op elke image.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn weet ik niet meer waar ik hem vandaan gehaald heb.

Ik heb hem al een paar weken op mijn pc staan.

Ik heb na de installatie een herstart gedaan en toen stond hij er niet bij.

Weet jij misschien waar ik een mooie en goede hd skin kan downloaden?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. Ik ben al even aan het zoeken. Ik wil eigenlijk een hd skin waarbij de resttijd van het programma in de display van de dm8000 staat. Tevens wil ik graag dat er veel zenders tegelijk op het scherm staan. Ik ga even testen. Nogmaals bedankt.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat maar komen.

Alleen mijn vrouw zit nou iets te kijken. En ik mag nu dus niet hobbyen met de dm8000. Dus ik moet wachten. Misschien ken je dat wel.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro4
enigma2-skin-hd-glass13_2.1_mipsel.ipk

openpli


Deze CVS versie is niet geschikt voor OpenPLi. Daarvoor moet je versie 2.7 of hoger nemen. Let wel, dan ben je er nog niet, want je moet ook een ipk installeren om je softcam aan te passen. Daarbij heb je ook nog grotere picons nodig plus picons van satellieten en providers.

Niet voor een beginner, als ik heel eerlijk ben, maar ik geef toe, het is de mooiste skin die ik tot nog toe ben tegengekomen... smaken verschillen cool

Als voorbeeld het EPG menu van ITV 1 HD.

post-12894-1318260784,6916_thumb.jpg

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dreeke
Origineel bericht van: Pedro4
enigma2-skin-hd-glass13_2.1_mipsel.ipk

openpli


Deze CVS versie is niet geschikt voor OpenPLi. Daarvoor moet je versie 2.7 of hoger nemen. Let wel, dan ben je er nog niet, want je moet ook een ipk installeren om je softcam aan te passen. Daarbij heb je ook nog grotere picons nodig plus picons van satellieten en providers.

Niet voor een beginner, als ik heel eerlijk ben, maar ik geef toe, het is de mooiste skin die ik tot nog toe ben tegengekomen... smaken verschillen cool

Als voorbeeld het EPG menu van ITV 1 HD.


Oke daar begin ik dan maar niet aan. Ik blijf bij open PLI. Ik ben op zoek naar een mooie HD skin waarbij de resttijd van het programma op de dm 8000 te zien is.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...