Ga naar inhoud


Nokia N97 mini


Aanbevolen berichten


Toevallig vandaag besteld, zat te twijfelen tussen een N97 mini en E72. Persoonlijk vond ik de E72 mooier kwa uiterlijk, ziet er iets meer zakelijk uit maar het grotere scherm van de N97 mini gaf toch de doorslag.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfel nog tussen een E75 en een N97 mini. Een collega heeft de E75, hij vindt het voordeel een 'gewoon' toetsenbordje. Hmm.. nog maar een nachtje over slapen.

@ codx: graag verneem ik je bevindingen als de N97 er is.

DM8000 - PLi Jade3 - Triax 88cm - DM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat qwerty-toetsenbord dat lijkt mij ook ideaal.

@WPW: wat voor software bedoel je precies? En is het ook mogelijk om met een snel internetabbo van T-Mobile tv te kijken, heb je daar ervaring mee? Ik heb begrepen dat je tegenwoordig ook een gratis navigatie er bij krijgt.

Jan

DM8000 - PLi Jade3 - Triax 88cm - DM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Software voor imap en zo meer(profimail), die nokia imap zooi werkt gewoon slecht. Joiku, Office. tv kijken gaat prima, navigatie gebruik ik niet. En dat keyboard is egt een verademing, je ramt er zo pagina's uit.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de telefoon binnen maar ondervind nog wat probleempjes.. GPS werkt niet echt zonder internet terwijl dat wel zou moeten. Het duurt bovendien erg lang voor je een GPS fix hebt.

Ik laat 'm nu soms internet verbinding zoeken via een WLAN, maar daar werkt die weer niet met WPA2.. zegt wel verbinding te hebben maar krijg vervolgens "server could not be found" Alleen open netwerken inloggen gaat op dit moment.

 

Dus op dit moment nog niet geheel tevreden helaas. Ook de Ovi software voor de pc werkt niet lekker.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

GPS werkt hier prima zonder internet. Heb je wel de laatste firmware op je telefoon?

 

WLAN gebruik ik niet dus daar kan ik niks over zeggen. Ovi voor op de PC gebruik ik alleen om me firmware te updaten en backups te maken en dat gaat goed bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat doe ik dus nu... Ik heb alle verbindings punten voor data verkeer verwijderd en op GSM only gezet en div WLAN netwerken toegevoegd.

 

Ik weet nog niet 100% of de Ovi maps nu goed werken maar ik heb nu mappen van het internet gehaald via de PC software voor NL/BE/DE/LU en nu hoop ik dat die niet meer naar het internet wil. GPS lock duurt nog steeds erg lang. Met internet access lijkt dat veel korter.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

De navigatie werkt goed zonder internet.

Je moet bij verbindingen altijd vragen instellen en als hoofd verbinding wlan. Kan zijn dat bij de eerste keer toestemming wordt gevraagd om naar het internet te gaan.

Bij mijn n95 connect hij voordat ik klaar ben met het adres.

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik geen speciaal internetabonnement heb en de N97 gaat toch verbinding zoeken via GSM/GPRS-communicatie of iets dergelijks. Krijg ik dan niet een torenhoge rekening? Of is dat niet mogelijk.

DM8000 - PLi Jade3 - Triax 88cm - DM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...