Ga naar inhoud


[Satelliet] ITV1 HD krijgt vanaf 2 april 2010 een permanent kanaal op de satelliet.


Gast calculator

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: SalimRMAF
Blijft de Freesat-HD zender van ITV gewoon op dezelfde frequencie?

Waarschijnlijk komt ITV1 HD op 10832H, de laatste dagen zijn hierop een paar itv regio versies verdwenen en hier zijn veel "nullbytes" beschikbaar.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Contemporanul
Op 11428 H 27.500 is met ID 10510 het ITV 1 HD Not available plaatje te zien.

Groet, John


..... bij mij op 11426 H..... en dat al sinds zeker 2 jaar (als er geen uitzending is) ! smirk

Dus ik weet niet wat je bedoelt Contemporanul ?

gr. Satfanatic. cool

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foutje mijnerzijds, iets te snel geweest. Mijn Clarke Tech 5100 C las hem in zonder de Video Pids handmatig te hoeven instellen, maar dat zal waarschijnlijk een handigheidje van de tuner zijn, evenals de frequentie 11428 een onhandigheidje van de tuner is, mijn excuus. En inderdaad de frequentie 11426 is al vanaf het begin in gebruik.

 

Groet,

John

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist de nieuwe frequentie van ITV 1 HD in mijn receiver gezet.(10832H)

Op 10000 heb ik beeld, echter zonder geluid, en op 10001 een dollarteken, die is dus gecodeerd!

Ben benieuwd of er nog geluid komt, en wat 10001 gaat doen.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

ITV 1 HD heeft hetzelfde programma als ITV 1, alleen dan in HD.

Er kan van alles bij zitten, sport, nieuws, muziek en films.

Op deze nieuw frequentie zal het voortaan ook mogelijk zijn om

iet op te nemen, wat bij de huidie frequentie niet mogelijk is, omdat het signaal door de meeste receivers niet herkend wordt, omdat het signaal in een datastream verpakt zit.

En daarom moest ik destijds ITV HD er met TopSet via mijn laptop inzetten.

Wat de programma`s van ITV 1 HD betreft, nog lang niet alles zal in HD te zin zijn, alleen de programma`s die in HD zijn geproduceerd, de rest zal dan geupscaled zijn

En nu maar hopen dat ook de overige ITV kanalen in de (nabije) toekomst in HD gaan uitzenden.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...