Ga naar inhoud


[Internet] Ziggo "uit de lucht"


satcor64

Aanbevolen berichten


Ik hoor verschillende meldingen uit het hele land. Overal alles op zwart m.u.v. regionale en lokale zenders. Ziggo site is uit de lucht, forums zijn overbelast...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Rijsbergen, ook alles zwart, voetballiefhebbers balen. Gelukkig ook nog sat en digitenne hier, daarop WEL beeld en geluid. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders belde net, in Gorredijk (Frl) ligt het ook plat.

De site van Ziggo ook trouwens..

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste mensen hebben geen satelliet naast Ziggo en zitten dus met een dik probleem!

 

De website van Ziggo ligt er zo te zien ook uit.

Onduidelijk is het dus wat er aan de hand is.

 

En laat ik toevallig vandaag een collega gesproken hebben die een Ziggo pakket heeft aangeschaft en wel van mening was dat Ziggo betrouwbaar was. Wat een pech ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roger4007
Origineel bericht van: jalu
Ziggo verwacht de storing pas in de loop van woensdag te kunnen verhelpen...


en waar haal jij dat vandaan ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de regiozender L1 was er bij televisiemaatschappij Ziggo een grote stroomstoring.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...