Ga naar inhoud


tuner configuratie 4 sat posities


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Das nu eens hulp bienden, tof! Heb hier nog een liggen maar moet die nog installeren. Is niet zeker of ik wel de 23 en de 28 wel kan ontvangen!(ligging woning)

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo,

 

Gisteren eens de schotel proberen uit te richten en wat blijkt kan geen 23.5 en 28.2 en 28.5 ontvangen ligging woning en bomen van een overgebuur staan in de weg! heb ik nu een investering gedaan naar een Visiosat Bi-Satellite en Triax Diseqc 4X1.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ergens een schema gezien waarin staat hoe je de hoek kunt bereken en afstand tot je opstelling of wel hoever deze van de bomen moet afstaan om te kunnen kijken. Dan is verhogen van je schotel een optie!

Humax 5100

 

"Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tuin is in westen richting,en als ik dan in de tuin sta en kijk naar het einde van de tuin ligt het zuiden linkerkant. Nu staan die bomen 12 meter van mij maar zijn redelijk hoog, kan 19.2 en 13 graden nemen geen probleem. Als ik dan toch die 23.2 wil hebben zal ik dan een mast mogen zetten want 28.2 en 28.5 liggen juist over het dak en die zijn 3 verdiepingen hoog de huizen. of ik moet die op het dak zetten met doorvoer.

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

het laatste zal meer 'uitzoek' werk betekenen maar zal wellicht ook een goed resultaat opleveren

 

er zijn meerdere topics over dakopstellingen geweest met of zonder pannendak-doorvoer etc

 

dus die vindt je na wat klik~minuten gegarandeerd

 

hoge masten in tuinen is behoudens de eindhovense zandplaat of limburgse heuvels een dure aangelegenheid en funderingstechnisch complex

 

ciao

 

Follow You Follow Me

Genesis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...