Ga naar inhoud


[Clarke Tech] Clarke Tech 5100 hd geen ned1 hd


alfred de witt

Aanbevolen berichten


Ja oude software er op en je hebt weer NED1 HD maar dan krijg je weer geen kaart updates.

Nu las ik ergens dat er gisteren weer nieuwe software is uitgekomen misschien hebben ze dat probleem ook opgelost. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ontvang op de Clarke tech 5100 wel NED1 HD met Firmware 116p, ook met de vorige versie fw geen probleem gehad. Op de Clarke tech 5000c heb ik geen ontvangst van NED1 HD.

 

Gr.Satsi

 

 

Clarke tech 5000HDc/5100HDc/WF55/Moteck 2100/Triax78/Diablo 2/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satsi

Ik ontvang op de Clarke tech 5100 wel NED1 HD met Firmware 116p, ook met de vorige versie fw geen probleem gehad. Op de Clarke tech 5000c heb ik geen ontvangst van NED1 HD.

Gr.Satsi


Clarke tech 5000HDc/5100HDc/WF55/Moteck 2100/Triax78/Diablo 2/

hoe is deze ontvanger eig?
hoe snel zapt hij ,en werkt opnemen en timeshift goed.
ik zoek nog een ontvanger,mijn scena 5m 5650 ab schakeld ook mijn topfield 7710, das lastig en niet omheen te komen wink

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De Clark tech 5100c is een snelle zapper, het opnemen gaat hem goed af ik vind hem wat opnemen betreft beter dan de 5000c.Wat betreft timeshift daar moet ik het antwoord op schuldig blijven dat heb ik nog niet geprobeerd, maar heb op andere forums geen problemen er over gelezen.

 

Gr,Satsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lunny
Op de website van de Nederlandse importeur staat nieuwe software 1.86 (29-3-10) voor de 5000 en 5000C waarin de HD problemen zouden zijn opgelost.


..... zijn opgelost (voor de CT5000-HD en CT5000-HD Combo),

gr. Satfanatic. cool

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Op de website van de Nederlandse importeur staat nieuwe software 1.86 (29-3-10) voor de 5000 en 5000C waarin de HD problemen zouden zijn opgelost.

 

Waar is dat? Bij Clarke Tech zelf staat nog de oude software.

ik weet niet of dit onder commercieel valt, anders graag een PM.

 

Dank

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die 1.86 software geeft inderdaad Nederland 1SD weer beeld met een Clarke-tech ontvanger.

Maar als je een zwarte of groene SECA 2 smartcard hebt, gaan de HD versie's NIET.

Met een oranje SECA 3 smartcard gaan zowel de SD, als de HD versie's.

Heeft iemand al een aanbod/brief gehad van CD met een SETTOPBOX abbo, om een nieuwe oranje smartcard te krijgen/kopen???? Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...