Ga naar inhoud


Ned 1 HD geen teletext


jedokus

Aanbevolen berichten


Gisteren toevallig gewoon teletekst gekeken via Ned1 HD. Wel moet dit op de tuner worden bediend en niet op de TV.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mondial
Ik heb ook geen teletext op Ned 1 HD,


Er is gewoon teletekst op NL1 HD als het niet werkt moet het haast aan de ontvanger liggen hier met een Maxdigitaal 225 getest. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij de Topfield bij een willekeurige zender (vb NG Wild en History HD) hebt gekozen voor DVB ondertiteling, dan werkt teletekst niet meer bij NL1 HD (ook niet bij Eén HD).

Als je dvb ondertiteling weer uit zet, doet txt het weer.

Lijkt mij bug van de Topfield.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ACP
Als je bij de Topfield bij een willekeurige zender (vb NG Wild en History HD) hebt gekozen voor DVB ondertiteling, dan werkt teletekst niet meer bij NL1 HD (ook niet bij Eén HD).
Als je dvb ondertiteling weer uit zet, doet txt het weer.
Lijkt mij bug van de Topfield.


juist dvb op geen gedaan en nu gaat teletext wel

bedankt man
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen bij Topfield is dat zo, ook bij mij op de Homecast 8100 mag de automatische nederlandse ondertiteling in de instellingen niet op "aan" staan. Anders ook geen teletekst op één hd en nederland 1 hd.

 

Dus misschien toch een afwijkende vorm van de manier waarop tt wordt meegestuurd?

 

Greetz,

pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...