Ga naar inhoud


Geen beeld op film 1.3


humaxkijker

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Thijzel
Origineel bericht van: IJsselstation
Hier het zelfde probleem. crazy


Ik heb inmiddels drie brieven terug gevonden, het wil nog wel eens helpen om even goed de post uit te spitten:


Waar een Paasdag al niet goed voor is... frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een HD ontvanger, maar ontvang ook geen film1.3 24.

Zelfs niet na het scannen op diverse transponders die al werden aangegeven.

Doe ik iets verkeerd of zo, zie ik iets over het hoofd?

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz
Ik heb een HD ontvanger, maar ontvang ook geen film1.3 24.


Lijkt weer op een gevalletje ´niet communiceren´ van CD. Ze zijn in ieder ook over naar MPEG4. Film1.3 24 uur zit nu in MPEG4 op de nieuwe HD transponder 12.129 V 27500 5/6 DVB-S2/QPSK. Voor de Dream zou dat betekenen:

Frequentie=12129
Inversie=Auto
Symbol Rate=27500
Polariteit=Vertikaal
Fec= 5/6
Modulatie=QPSK
Rolloff=Auto (0.2)
Netwerk zoeken=nee
Voor zoeken zenders wissen=nee

Suc6.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heet ook geen Film 1.3 24 meer, maar gewoon film 1.3. Alle Film 1 en Sport 1 kanalen zitten nu samen op 1 transponder. CanalDigitaal ging er na de activering van Film 1 Hd en Sport 1 HD ook maar meteen vanuit dat de MPEG2 kanalen uit je abo konden. Na de nodige protesten is dit wel teruggedraaid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer waarschijnlijk is dat wel terecht, hoewel je je kan afvragen hoelang ze nog in zowel MPEG2 als MPEG4 blijven uitzenden. Eens komt de tijd dat de SD uitzendingen worden gestaakt. De Film 1.3 (12h) zal binnenkort ook wel vrij gaan komen voor ander gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD gaat er vanuit, dat het overgrote deel van de abonnees inmiddels beschikt over een HD-ontvanger. Mede door hun eigen acties.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

TJa, ze waren alleen vergeten dat er inmiddesl ook de nodige klanten zijn die meer dan 1 smartcard hebben en du sook meerdere ontvangers. Dus leuk dat ze je 1 HD ontvanger geven, maar die andere wil je toch ook nog even blijven gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Origineel bericht van: drz
Ik heb een HD ontvanger, maar ontvang ook geen film1.3 24.


Lijkt weer op een gevalletje ´niet communiceren´ van CD. Ze zijn in ieder ook over naar MPEG4. Film1.3 24 uur zit nu in MPEG4 op de nieuwe HD transponder 12.129 V 27500 5/6 DVB-S2/QPSK. Voor de Dream zou dat betekenen:

Frequentie=12129
Inversie=Auto
Symbol Rate=27500
Polariteit=Vertikaal
Fec= 5/6
Modulatie=QPSK
Rolloff=Auto (0.2)
Netwerk zoeken=nee
Voor zoeken zenders wissen=nee

Suc6.

Dank je wel, gevonden!!! cool

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rai
TJa, ze waren alleen vergeten dat er inmiddesl ook de nodige klanten zijn die meer dan 1 smartcard hebben en du sook meerdere ontvangers. Dus leuk dat ze je 1 HD ontvanger geven, maar die andere wil je toch ook nog even blijven gebruiken.


Dat zijn ze niet vergeten, maar dat is de basis van ons economisch systeem. De dozen moeten blijven schuiven, vandaar dat er regelmatig wijzigingen in het systeem moeten plaatsvinden. Iemand met meerdere SD ontvangers moet dus ook meerdere keren in de buidel gaan tasten om uptodate te blijven. Nu hebben we dit, over een jaar of vijf krijg je weer wat anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch wel genoeg voorbij zien komen dat Film1.3 24 uur in MPEG4 ging... en dat deze in MPEG2 alleen nog maar 's avonds en 's nachts te ontvangen is... Ik heb zelfs het sterke vermoeden dat Film1/Sport1/ECV medio oktober of zo geheel stoppen met MPEG2... Ach ja de tijd zal het leren.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rai
TJa, ze waren alleen vergeten dat er inmiddesl ook de nodige klanten zijn die meer dan 1 smartcard hebben en du sook meerdere ontvangers. Dus leuk dat ze je 1 HD ontvanger geven, maar die andere wil je toch ook nog even blijven gebruiken.

Tsja, zo blijf je aan de gang.. crazy

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...