Ga naar inhoud


Uitzetten Ipbox pgi 0.6


naze1975

Aanbevolen berichten

Ik heb net de nieuwe pgi image op bijde ipboxen gezet, maar als ik de box wil uitzetten moet ik een keuze maken hoe ik de box wil uitzetten, is dit te omzeilen en zo ja hoe?

 

Groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

je moet de poweroff/on button op je afstandsbediening iets langer vast houden, dan gaat ie gewoon op standby of poweroff als je dat als power setting hebt.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naze1975
Ik heb net de nieuwe pgi image op bijde ipboxen gezet, maar als ik de box wil uitzetten moet ik een keuze maken hoe ik de box wil uitzetten, is dit te omzeilen en zo ja hoe?

Groet Robert
In het bestand /var/etc/pgi.conf de waarde POWER_OFF als volgt aanpassen:
Code:
POWER_OFF="press"
Dan werkt het als vanouds en verschijnt het menu als je poweroff iets langer ingedrukt houdt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naze1975
Ik heb net de nieuwe pgi image op bijde ipboxen gezet, maar als ik de box wil uitzetten moet ik een keuze maken hoe ik de box wil uitzetten, is dit te omzeilen en zo ja hoe?

Groet Robert


En voor verdere tips:

Lees eerst de handleiding die erbij zat !

(Niet dat ik dat nu altijd doe... maar in dit geval is er één bijgeleverd)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pgi.conf aangepast en opnieuw opgestart en het werkt weer als vanouds, waarvoor mijn dan.E

n wat betreft de handleiding, als deze opent in een kladblok, dan is het met mijn kennis van engels, zeer moeilijk te lezen.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naze1975
Ik heb de pgi.conf aangepast en opnieuw opgestart en het werkt weer als vanouds, waarvoor mijn dan.E
n wat betreft de handleiding, als deze opent in een kladblok, dan is het met mijn kennis van engels, zeer moeilijk te lezen.


Het was niet bedoeld als verwijt hoor, alleen als tip smile

En je moet die handleiding openen met wordpad, dan is deze goed te lezen vanuit gaande dat je Engels natuurlijk toereikend is.
Maar hoe goed is je Duits of Russisch wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik dus ook meteen aangepast.Thks voor de snelle uitleg.Ben soms ook vergeten de read me te lezen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...