Ga naar inhoud


Officeconnect printserver probleem


pietpiet50

Aanbevolen berichten

bedankt voor antwoorden,

 

in de eerste pdf staat inderdaad op de laatste pagina de printserver. het 2e pdf bestand is een handleiding van een remote 510 (apparaat heb ik ook, alleen nog nooit gebruikt, was toen voor wan verbinding ooit aangeschaft smile )

 

Heb in het verleden al eens met 3com/castelle gemaild, en toen vertelden ze me dat er geen support meer op zat, en dat ik maar een nieuwe moest kopen, alleen toen kreeg ik hem nog werkende (met de floppy) via een windows2000 systeem.

 

Maar de tijden veranderen, en op zich heeft hij zijn geld opgebracht, leek me alleen handig als hij het nog deet voor mijn laserprinter aangezien mijn LJ4 de geeft heeft begeven (013 paperjam).

 

Als het goed is krijg ik via via een HP Printserver 170x, deze heeft in iedergeval een webinterface, en dan moet het helemaal lukken denk ik.

 

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat bestandje (dat is max 1,44 MB) kunnen ze toch wel even mailen.

Weet nog goed dat ik dat 3COM spul kocht via een kennis zijn werk. Maar dat bedrijf is toen failliet gegaan. Kan niks vinden op Google of een Meta-search-engine.

 

Stel de vraag eens op Tweakers. Daar zitten veel "oud gedienden" in de PC wereld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist mijn HP Officeconnect 170x binnen gehad, er tussen gezet, en meteen werken. Wat een verademing. Techniek gaat echt vooruit in al die jaren :):):)

 

De oude gaat op de schroothoop samen met de rest van het officeconnect spul, ben ik daar ook weer van af.

 

Topic mag van mij dicht!

 

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, gefeliciteerd dan met je server. Techniek is zeker iets vooruit gegaan. Als je in 1990 riep dat je draadloos kon internetten en printen, zat je platgespoten in een inrichting. :D

 

Groet,

 

Kimble

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...