Ga naar inhoud


[DM800HD] Welk image DM800HD


phil 3548

Aanbevolen berichten


Open_Pli, omdat hij cablescan en Fastscan heeft en het draait ook nog stabiel. Dus geen reden om naar een andere image te gaan.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Happy2000
Open_Pli, omdat hij cablescan en Fastscan heeft en het draait ook nog stabiel. Dus geen reden om naar een andere image te gaan.


Bovendien is OpenPli steeds actueel na een eenvoudig uit te voeren software update.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

dream elite = grafisch heel sterk

PLi = gemakkelijk, gewoon effen online update en je hebt weer actuele soft, bij andere image bouwers is dat soms herflashen vanaf 0.

 

ik zou zeggen, test ze beide of de andere ook, het ligt er gewoon aan hoe jij je zal voelen met de werking die bepalend is voor je keuze.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na werken met een aantal images waaronder (Open) Pli gekozen voor Newnigma2 (www.newnigma2.to). Hij is gericht op Enigma2 (dus 800 en 8000) en daarom zeer sterk. Stabiel, veel functionaliteit, goede webradio, software updates regelmatig en online, up2date met alle nieuwe drivers en ontwikkelingen en inclusief meest recente versie van plugins.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, het flashen is niet veel werk, dus probeer ze allemaal even uit en kijk wat jou het beste bevalt. Het beste is het om ze allemaal niet alleen te bekijken, maar ook een uurtje of avondje te gebruiken, zodat je ook ziet hoe ze het uiteindelijk doen.

 

Heb ik ook gedaan, en ben al doende bij Open PLi uitgekomen. Om de al genoemde redenen, én omdat het Open PLi team hier en op hun eigen website erg snel op problemen reageren, je altijd de nieuwste software en drivers hebt via de erg gemakkelijk en goed werkende online update, en ze op de nederlandse situatie bekend zijn (en dus cccam standaard meeleveren waar andere images dat niet doen). Tot slot biedt Open PLi niet allerhande fratsen die er misschien wel leuk uitzien, maar uiteindelijk allemaal niet nodig zijn en ook niet werken.

 

Gewoon een goede en stabiele image die mij nog nooit een avond zonder tv heeft laten zitten.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik op al de dreamboxen hier thuis gewoon de allerbeste image die er is en dat is Open PLi.

 

Gewoon super stabiel / ziet er mooi uit met de skins / altijd up2date / plugins werken zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...