Ga naar inhoud


programma opladen in HPIpaq 2200 onmogelijk


Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Graag jullie input,het lukt mij niet.

Ik heb een HP IPAQ 2200 met windows 4.20 (2003)

Toestel werkt oa met excel, word etc.Ik kocht nu een wireless compact flash wifi card om internetconnectie mogelijk te maken.

Bijgeleverde CD met instructies is Ok.

Ik sluit active sync aan, als guest want ik wil alleen de software opladen, poging om active sync te laten syncronisren lukt niet , maar toestel zegt wel connectie tussen pda en desktop is ok als guest.

De software van de CD staat ok op de harde schijf , maar elke poging om de 4 bestanden door te sturen naar PDA werken niet.

Voorbeeld copy/paste geprobeerd en het vakje "paste" blijft grijs , dus geen mogelijkheid.

Ook raar is dat als ik met verkenner "mobile device "op de desktop bekijk dat alles blanco is alsof er geen programma's instaan , hoewel de PDA zelf werkt.

PS hij werkt alleen nog op stroom of via de active sync USB voeding want de batterij is al lang stuk.

 

Graag een oplossing, de verkoper waar ik al mee belde weet het ook niet meer....

Nu al hartelijk bedankt voor elke input van de groep.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Handig om te weten welk besturings systeem je gebruikt en vooral welke versie van activesync.

 

Je kan beter een oudere activesync gebruiken bij WM2003

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag de volgende extra info , zie antwoord van Matchless

 

Het besturingssysteem is WindowsCE versie4.20 (van bij de aankoop in 2004 denk ik)

 

De versie van active sinc is zeker een oude(re) want ook van bij de aankoop geïnstalleerd en nooit veranderd ( zeker geen versie 4 , want deze werkt niet op dit model PDA en deze active sync heeft vroeger gewerkt op dit toestel)

 

 

Hoop dat iemand de oplosssing kent.

Jacques

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

welke versie windows heb je op je pc? Met servicepacks erop? zo ja welke?

 

Wat staat in je windows systeem? als het goed is wordt je pda gezien als een seriele poort (ook al is hij USB).

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij de info

windows XP pro service pack 2

 

De PDA wordt herkent als "mobile device" en krijgt zijn plaats naast C D E drive enz via bijv verkenner; alleen is alles blanco als ik open of eigenschappen vraag via de p ; ik krijg wel alle info als ik open op de pDA zelf.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Tenslotte ben ik er in geslaagd om het wifi kaartje te doen werken. Ik heb de nieuwste versie van active sink opgeladen en toen werkte het ( hoewel men overal schreef dat mijn toestel IPAQ 2200 geen nieuwere versie van active sync dan 3.8 kon aannemen. Zo zie je maar.

 

Connectie via modem is perfect. Nieuw probleem is dat ik slechts weinig websites kan openen en ook op andere veel witte vierkantjes met het rode kruisje zie, dus hij kan niet alles lezen. dit zou zijn omdat mijn browser ( Int Explorer) te oud is. OS is Windows CE 2003 versie 4.20.

Ik heb opera geprobeerd , een aanbevolen browser, maar die wordt niet ondersteund, dus kan hem niet doen werken.

Het OS kan ook niet gemoderniseerd worden.

Ik heb al fra afgeschuimd , maar vind niets dat me kan helpen.

Ik heb slechts twee dingen nodig : gewone websites kunnen openen en via de webmailsite van mijn ISP ( Base) naar mijn mails kunnen kijken.Dit gaat niet want hij kan de website van de webmail niet opladen/openen. Ik heb al een andere website gezocht mail2web waarmee ik alle mails kan lezen , maar die werkt zeer onregelmatig. Het is me maar een paar keer gelukt om in de mails te geraken, dus beter via Base webmail...

Nu al bedankt , Jacques

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...