Ga naar inhoud


[Afscheid] Wij stoppen als administrators


Duwgati

Aanbevolen berichten


  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Michel
Ik laat het topic vandaag tot +/- 5 uur open en daarna gaat het dicht.

Dan heeft in ieder geval iedereen de mogelijkheid gehad op fatsoenlijke wijze zijn of haar mening te geven.

Mvg,

Michel


Ik hoop dat het bij dit topic blijft wat gaat knipperen,
en voor de andere topics hoop ik dat het een forum blijft
waar we allemaal onze info en steun vandaan kunnen halen.

Sommige mensen die willen stoken kunnen volgens mij ook wel buiten een bbq aansteken hier is het bijna windstil, dan heeft de buurt er ook geen last van.


succes prettig weekend.
voor modderen heb je nat zand nodig !
groet Emil

Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2

en altijd online.

 

Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Waar heb jij het nou weer over?

 

Een negeer knop behoeft volgens mij geen terugmelding ?!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Modereren, daar kies je voor en is niet verplicht. Je neemt een berg verantwoording op je en je incasseringsvermogen wordt op de proef gesteld.

 

De andere 22310 leden kunnen gewoon hun hobby uitoefenen en hier kennis en vaardigheden sharen.

 

Sat4all, blijft dan gezellig. Uitlokkers (opposanten), moeten zich maar ergens anders uitleven.

 

Een discussie is gezond, maar het moet niet bijsluiter-waardig zijn. (Kan hartklachten veroorzaken, hoge bloeddruk, hartkloppingen, duizeligheid, woedde uitbarstingen etc etc).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na velen jaren hier bij sat4all heb ik veel gelezen over alles op sat dingen

 

Na dat Ron weg ging en Alans met Ducati de admin werden merkte je gelijk dat de sfeer beter werd onder de leden

 

Nu begrijp ik uit alles wat ik lees dat de schoen wringt bij de censuur lijst en dat snap ik niet

 

Als er links op het forum kommen die echt te maken hebben met dingen die niet mogen gooi ze dan weer op de lijst (en het verhaal van reclame is erg overdreven elke site heeft wel iets van reclame zelf SAT4ALL)

 

 

Dus Michel wees een verstandig mens en laat Alans met Ducati Admin zijn, ze zijn wijs genoeg om te zien of de site vol reclame is en kunnen hem dat altijd nog op de lijst zetten.

 

En als ieder zich eens volwassen opstelt en niet gelijk schelt of elkaar afkraak wordt het weer een gezellige boel

 

BLIKSEM

 

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dit is een non-issue.

 

Alan en Duwgati zijn zelf vertrokken en komen niet meer als beheerder terug.

 

De reclame regels zijn al 10 jaar prima zo. Ik zie geen enkele reden om een succesformule verregaand te wijzgen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, jammer, jammer, dat er weer zo'n onbehaaglijke sfeer wordt gecreeerd. Goed dat deze draad dicht gaat, ik zou hem toch niet meer bekeken hebben na deze post.

 

Is al eerder gezegd, wat mij betreft mag er ook weer als voorheen gemodereerd worden. Wil je er een zooitje van maken door je houding en/of taalgebruik, ga je dat toch lekker op het gvd forum doen!

 

Laten we het hier vooral leuk houden en vooral elkaar niet te lijf gaan, maar elkaar helpen met onze gemeenschappelijke hobby. Daarvoor zijn we hier.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Dit is een non-issue.

Alan en Duwgati zijn zelf vertrokken en komen niet meer als beheerder terug.

De reclame regels zijn al 10 jaar prima zo. Ik zie geen enkele reden om een succesformule verregaand te wijzgen.

Mvg,

Michel


Volgens mij ging het niet om de reclame regels maar om de cencuur lijst?
De regels zijn goed maar op de cencuur lijst staan site,s die verandert zijn en bv geen keys meer bevaten waardoor ze op de lijst zijn gekommen.

Nu gaat we op de zelfde voet verder zonder dat er iets verandert

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nee, het ging om de reclame regels en niets anders.

 

Er gaat wel degelijk wat veranderen, maar eerder richting de gulde middenweg.

 

Ik wordt overigens op dit moment door een zeer laag geschoold individu al de hele nacht en ochtend anoniem telefonisch bedreigd.

 

Ik heb inmiddels de gegevens in een klacht bij KPN neergelegd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Nee, het ging om de reclame regels en niets anders.

Er gaat wel degelijk wat veranderen, maar eerder richting de gulde middenweg.

Ik wordt overigens op dit moment door een zeer laag geschoold individu al de hele nacht en ochtend anoniem telefonisch bedreigd.

Ik heb inmiddels de gegevens in een klacht bij KPN neergelegd.

Mvg,

Michel



ben ik niet :-)

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Nee, het ging om de reclame regels en niets anders.


Ik wordt overigens op dit moment door een zeer laag geschoold individu al de hele nacht en ochtend anoniem telefonisch bedreigd.

Ik heb inmiddels de gegevens in een klacht bij KPN neergelegd.

Mvg,

Michel



We kunnen het niet eens zijn met wat er zich hier afspeeld

maar om dan dit te gaan doen is wel heel LAAG bij de grond en onwenselijk

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjaah.

 

Alan en Duwgati zijn/waren zeer actieve leden, die nadrukkelijk een zachtere vorm van modereren voorstonden, wat volgens mij de sfeer wel ten goede zou beïnvloeden. (De regimewissel is nog veel te recent om te kunnen zeggen of dat op lange termijn werkbaar is.)

 

Michel en Ronald (de tweede bij monde van de eerste) zeiden meteen al en zeggen nog steeds dat ook zij een aantal dingen willen versoepelen, maar als na nauwelijks een week onder de leiding van deze (in ieder geval de laatste jaren) op het forum weinig aanwezige mensen gezegd wordt door Alan en Duwgati (die juist heel erg aanwezig zijn/waren) dat ze het bijltje erbij neergooien, dan is het niet zo vreemd dat sommige leden (waaronder ikzelf) de indruk krijgen dat Michel en Ronald een harde (voor sommigen onaangenaam harde) lijn gaan volgen.

 

De redenering is immers: Alan en Duwgati komen op het forum over als redelijke mensen, ze raken het niet eens met Michel en Ronald (die ik als forumposters minder ken), dus zullen Michel en Ronald wel onredelijke bullebakken zijn.

 

Dat beeld wordt natuurlijk enkel gevormd door wat je op het forum kan lezen, misschien zijn Alan en Duwgati achter de schermen wel hopeloos kinderachtige wezens die op het moderatorforum de hele tijd bezig zijn met een analyse van ze Madonna wid ze big boobies. Weet ik veel. Ik zie alleen maar wat op het voor ons allemaal toegankelijke forum verschijnt, en dat ziet er de laatste dagen weer wat minder fraai uit.

 

Daar komt bij dat Alan en Duwgati weliswaar bekendgemaakt hebben dat ze ermee kappen, maar de precieze gang van zaken achter de schermen wordt, in goede (?) s4a-stijl, eerder summier weergegeven. Aan de ene kant is dat netjes (we hebben weinig behoefte aan een moderatorteam dat openbaar gaat bekvechten) aan de andere kant komt het wat vreemd over dat onenigheid over een censuurlijst voor Alan en Duwgati voldoende is om hun admintaken alweer neer te leggen, en dat nauwelijks een week nadat ze met zoveel enthousiasme begonnen waren.

 

Ik hoop maar dat Michel en Ronald zich toch nog zullen bewijzen als de beste eigenaars die dit forum ooit gehad heeft. Dat zou geweldig zijn voor iedereen voor en achter de schermen. Wat ik net lees over anonieme bedreigingen (hoe loos die doorgaans ook mogen zijn) bewijst nog maar eens dat het ook voor de eigenaars niet altijd even makkelijk moet zijn. Verder hoop ik ook dat Alan na een afkoelperiode toch nog zal terugkomen (dat zijn we hier gewoon aan het worden) zoniet als admin dan toch tenminste als gewoon lid. De tijd zal het leren. Succes iedereen!

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik kan je garanderen dat het niet zo is.

 

Het probleem zat hem simpelweg in een verschil van opvatting over wat wel en wat geen reclame is en als Alan dan net zo stijfkoppig is als wij, krijg je een patstelling.

 

Ik zag geen reden om de regels die hier al 10 jaar met succes worden toegepast te versoepelen.

 

Waar hem de schoen wringt is dat soms te onvriendelijk werd gereageerd waardoor sommige leden zich te snel in de wiek geschoten voelden.

 

Dat willen wij gaan proberen te veranderen, maar dat kan natuurlijk alleen als leden daar de mogelijkheid voor bieden.

 

Als er steeds raddraaiers en sfeerverziekers lastig blijven doen, kunnen de sat4all moderators ook niet soepel zijn.

De leden spelen zelf dus ook een grote rol in het succes of juist het falen van de vriendelijkere aanpak.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...