Ga naar inhoud


[Afscheid] Wij stoppen als administrators


Duwgati

Aanbevolen berichten

Jongens, stop er maar mee. Het is beter om Soap4ALL te verkopen, er moet nieuw bloed komen wil er een echte verandering plaats vinden.

 

Michel, waarom heb je dit forum eigenlijk weer op je genomen als je zelf niks met satelliet hebt?

 

Het lijkt een slechte grap. Ron kondigt vorig jaar aan zijn moderatorschap in de wilgen te hangen, uiteindelijk bemoeit die zich toch weer overal mee en klapt het geheel. Dan wordt er een show opgevoerd en uiteindelijk komt het forum alsnog bij een kennis/famlid/alias(?) terecht,dus in feite blijft dezelfde invloed aanwezig. Als er dan geschreven wordt dat Medialabs geen invloed gaat uitoefenen en nog geen week later blijkt dat alweer achterhaald schept dat niet echt vertrouwen.

 

Ik hoop dat jullie is gaan nadenken wie dit forum groot maken, bezoekers of de beheerder(s)? Er moet altijd respect zijn voor al die in jullie ogen "lastige" mensen. Ik wil niet zeggen dat je iedereen 100% tevreden hoeft te houden (lukt nooit) maar het gaat om de grote meerderheid. Als je doelstelling niet is ons op de eerste plaats te zetten ben je niet de juiste persoon om een forum te runnen.

 

Een forum is nu eenmaal publiek bezit, zo wordt dat gezien en dat zal altijd zo blijven. Je wil immers dat wij ons hier komen vermaken. Dan zul jij ons tegemoet moeten komen en het niet te lastig maken. Voor ons is het dit gewoon hobby en vrij simpel: Kunnen wij hier niet vinden wat we zoeken gaan we naar de buren.

 

Ik heb meerdere malen in dubio gestaan meer nieuws berichten op sat4all te posten maar dan denk je, heb je hun weer met die kut regeletjes. Ik heb geen zin in dat gemekker, dus laat ik het ergens anders posten...

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Dat heeft er werkelijk helemaal niets mee te maken.

 

Ga je reclame op het forum toestaan gaat iedere satelliet of computer verkoper onder schuilnaam of een van zijn trawanten te pas en te onpas (sluip)reclame lopen maken op dit forum.

 

Dat moet je echt niet willen want dat wordt het binnen de kortste keren een vreselijke puinhoop.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat zijn over het algemeen figuren met hele kleine plassertjes die thuis niets te vertellen hebben.
Daar kan toch geen mens zich druk om maken.
Ik drukte dan gewoon op IP ban. Zijn ze weer even stil en is bijna iedereen blij.

Ron


Tsja, daar zijn ze in China, Noord-Korea etc ook vrij goed in.....monddood maken. Dat heet dus sensuur.
Zo houd je toch alleen de meelopers over, en een discussie is dan onmogelijk, omdat iedereen het met elkaar eens is onder een schrikbewind.

Met reclame maken, en de regels hier.....och, daar kan ik me wel in vinden. Al is het in het verleden wel gebeurt dat er mensen hier compleet afgezeken worden omdat ze de naam van een Doe-Het-Zelf hobbyzaak eruit floepte(die in elke woonplaats wel te vinden is)
Ik denk alleen geen reclame op satelliet gerelateerde winkels, toch?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vertrouwen hadden ze, Allan en Duwgatie. Ik betreur dat ze vertrokken zijn maar dat is hun eigen keuze. Ik hoop enkel dat de vergifman, Toxic, de boel niet opnieuw komt verzieken want dan hoeft het voor mij niet meer. Wel hoop ik dat iedereen volwassen genoeg is om het gelijk van Ron tegen te spreken. Hou het een beetje netjes en dan blijft het aangenaam voor iedereen.

 

Graafje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Graafje
Mijn vertrouwen hadden ze, Allan en Duwgatie. Ik betreur dat ze vertrokken zijn maar dat is hun eigen keuze. Ik hoop enkel dat de vergifman, Toxic, de boel niet opnieuw komt verzieken want dan hoeft het voor mij niet meer. Wel hoop ik dat iedereen volwassen genoeg is om het gelijk van Ron tegen te spreken. Hou het een beetje netjes en dan blijft het aangenaam voor iedereen.

Graafje.


Eens !!

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen,

 

Als je meer dan 22000 leden hebt en al zolang bestaat, is het volgens mij bewezen dat de spelregels voldoen. Het is jammer dat een forum met meer dan ruim ruim 22000 leden door een tiental lieden wordt verziekt.

Wie de schoen past ......!

 

met hartelijke groet,

 

Johan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast schotelkop
Origineel bericht van: Graafje
Mijn vertrouwen hadden ze, Allan en Duwgatie. Ik betreur dat ze vertrokken zijn maar dat is hun eigen keuze. Ik hoop enkel dat de vergifman, Toxic, de boel niet opnieuw komt verzieken want dan hoeft het voor mij niet meer. Wel hoop ik dat iedereen volwassen genoeg is om het gelijk van Ron tegen te spreken. Hou het een beetje netjes en dan blijft het aangenaam voor iedereen.

Graafje.


Mee eens
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk weer rust in de tent. smile

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Iedereen heeft in dit topic rijkelijk de kans gekregen te zeggen wat hij of zij er van vind.

 

Dat ging lang niet altijd even netjes, sommige opmerkingen gingen helemaal nergens over, andere opmerkingen waren juist weer zinvol, weer andere opmerkingen hadden maar één doel, namelijk een ander te kwetsen.

 

Feit is dat wij eigenaar zijn van dit forum, maar wij zitten er zelf niet op te wachten dit forum zelf te beheren.

We gaan dus op termijn een goed team samenstellen dat zelfstandig het forum kan beheren.

 

Wel vinden wij dat het forum op zich uitstekend is zoals het is en er dus weinig tot niets moet worden veranderd. Hooguit een wat vriendelijkere benadering, maar dan moet het betreffende lid die vriendelijke benadering ook verdienen.

 

Relschoppers worden vriendelijk verzocht zich elders te melden, zich te gedragen, of gaan uiteindelijk gewoon de perma-ban in.

 

Hoe gezellig het wordt hebben jullie als leden helemaal zelf in de hand. Wij tolereren geen relschoppers en met ons 98% van de bezoekers ook niet. We laten de meerderheid dus niet onder die 2% lijden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...