Ga naar inhoud


[DM500+] Geen Humor tv wil signaal


martis

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Vandaag even bij een vriend van mij een dubbele lnb geplaats voor 19.2 en 23.5 , heb gewoon op de de 19.2 95% signaal en op de regionale zenders op 23.5 93% signaal

 

Maar schakel ik over naar humor tv en consument tv waar wel een abbo op zit , dan is het signaal 90% maar valt steeds met 10% naar beneden en geeft geen lock , maar de andere kanalen hebben allemaal vol ontvangst , er zit ook niet iets in de weg van de schotel , heb nw settinglijst erin staan , maar als ik de 23.5 bij langs scan , krijg ik de humor tv niet in mijn lijst.

 

Heb de schotel nog eens opnieuw uitgericht op de 23.5 humor tv maar krijg de lock niet maar wel 90% signaal.

 

Iemand een idee

 

Bedankt alvast

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is 't je bekend dat Humor en Consument TV beiden tegenwoordig S2 uitzenden? (weet niet of ik het goed roep) maar in ieder geval dus een HD(S2) ontvanger nodig hebben

 

Edit Te laat :P

 

 

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD heeft een heel rijtje kanalen overgezet van S op S2, volgens mij omdat dat bandbreedte scheelt maar dat weet ik niet zeker.

 

o.a. de themakanalen en die 2 van jou worden nu S2 uitgezonden

 

Dit alles om ruimte te maken om meer HD uit te kunnen zenden dacht ik, correct me if I'm wrong wink

 

 

 

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zijn mpeg-4 kanalen geworden die in DVB-S2 worden uitgezonden. Je kan ze dus niet meer op een SD ontvanger bekijken, om die reden heeft CD aan alle houders van een thema-pakket een bod gedaan om hun SD ontvanger te vervangen door een HD ontvanger.

nog nooit over gehoord, neem ik aan ? crazy

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
het zijn mpeg-4 kanalen geworden die in DVB-S2 worden uitgezonden. Je kan ze dus niet meer op een SD ontvanger bekijken, om die reden heeft CD aan alle houders van een thema-pakket een bod gedaan om hun SD ontvanger te vervangen door een HD ontvanger.
nog nooit over gehoord, neem ik aan ? crazy


Hallo, ik heb het thema pakket, maar ik heb nooit geen brief gekregen van Canal Digitaal om mijn SD ontvanger te vervangen door een HD ontvanger. Ik heb het Thema pakket icm het HD pakket. Misschien zijn ze er vanuit gegaan omdat ik een HD pakket heb dat ik al een HD receiver heb(wat ook klopt) Maar voor de slaapkamer gebruikte ik de kaart ook en daar staat mijn SD ontvanger. Daar heb ik nu dus weinig aan. Wat was het bod en is dat nog steeds geldig ? Ik kan het niet vinden.

gr,
Blackadder

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logisch dat je geen aanbieding gehad hebt voor een HD ontvanger. Want als je het HD pakket hebt gaat CDS er uiteraard vanuit dat je HD kunt kijken, dus die niet nodig hebt. Voor je slaapkamer... nam je de kaart soms altijd van beneden naar boven mee??

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die neem ik mee naar boven. Volgens mij is het niet mogelijk om een 2de (goedkope)kaart te nemen voor alleen het Thema/HD pakket.

 

Maar het punt is dat ik voor de slaapkamer een canal digitaal pakketje had gekocht en een 60cm schoteltje om boven Canal Digitaal te kijken. Dat ik voor de huiskamer nu wel een hd ontvanger heb gekocht vind ik geen reden dat die CD gecertificeerde ontvanger dan maar niet mee zou kunnen gebruiken.

 

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...