Ga naar inhoud


Nederland 2 heeft weer EPG met MediaHighWay


Amager95

Aanbevolen berichten

CD heeft de EIT EPG uitgezet op transponder 97 en 105 tot maandagochtend 09:00 uur als test omdat dit mogelijk de oorzaak is van de korte uitval van zenders die diverse gebruikers ondervinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: 1664
CD heeft de EIT EPG uitgezet op transponder 97 en 105 tot maandagochtend 09:00 uur als test omdat dit mogelijk de oorzaak is van de korte uitval van zenders die diverse gebruikers ondervinden.

Met name Ned1/2/3HD alleen Now/Next.
En bij het laden EPG van CD vastlopers. Je moet het laden van deze meerdaagse EPG een beetje activeren met je AD. Bij de Duitse zenders echter vliegt de EPG er doorheen zonder problemen. confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
CD heeft de EIT EPG uitgezet op transponder 97 en 105 tot maandagochtend 09:00 uur als test omdat dit mogelijk de oorzaak is van de korte uitval van zenders die diverse gebruikers ondervinden.


helaas het is nu maandagavond en het is nog steeds niet terug
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan het eigenlijk dat de EPG via EIT van CD zo lang duurt terwijl de EPG-data van Duitste zenders in no-time opgehaald zijn. Als ik een lege EPG zou hebben op m'n HTPC, en ik schakel naar een Duitse zender en start daarna de EPG, dan is die al volledig ingevuld voor die zender.

Bij NL-zenders, ben ik zo een minuut verder voordat alles binnen is.

HTPC-Software: LibreELEC 9
HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het richtlijnen boek staat dat je voor EIT EPG minimaal 2 Mbit/sec op een transponder moet reserveren om dit snel te houden. Dit is zo ongeveer een SD in bandbreedte. CDS limiteert de EIT EPG op 200 Kbit/sec. Daarom werkt het uiteraard prima, maar is wel 10x zo langzaam.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Goed werk CD, 6 daagse epg en op sommige zenders zelfs 7 daagse epg!!!
Ik vind dat de contributie wel weer omhoog kan.....


Welke zenders? Zie alleen de MHW van vandaag. Ben benieuwd wanneer we weer tot bien... te zien krijgen. Van mij mag de contributie wel weer omlaag.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast aart44
Origineel bericht van: vincent1971

Zie alleen de MHW van vandaag.


Kun je dat niet uitzetten dan en dan de EIT EPG nemen dat kan toch zo'n beetje op alle ontvangers.
OP NL2 HD staan de eerste 2 programma's voor 10-05 er op dus 7 dagen EPG. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...