Ga naar inhoud


[DM800HD] Harddisk opnemen en zappen


omulder

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: omulder


Zie wel dat jij de nieuwe 500HD hebt, wat is nou het grote verschil met de 800HD ?
Die kan toch ook niet wat ik wil of wel ?


Klopt de 500HD is ook een single tuner, met als grootste verschil dat bij een 800HD een schijf ingebouwd kan worden en bij de 500 HD de schijf extern aangesloten moet worden. Je zou dan inderdaad eens kunnen kijken naar een VU + Duo, die wel een twintuner heeft en scherp geprijst is t.o.v. een 8000 HD.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ron1872

Klopt de 500HD is ook een single tuner, met als grootste verschil dat bij een 800HD een schijf ingebouwd kan worden en bij de 500 HD de schijf extern aangesloten moet worden. Je zou dan inderdaad eens kunnen kijken naar een VU + Duo, die wel een twintuner heeft en scherp geprijst is t.o.v. een 8000 HD.


Maar heeft zo'n VU + Duo ook de zelfde ondersteuning en opties als een Dreambox

DM800HD

DM500

PLi Jade3

Multi Focus Dish E85

42E - 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 7E

SAB GD-10A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan in elk geval met de 800 ook nog timeshift gebruiken,ik maak daar regelmatig gebruik van.

Je kan ook allerlei bestanden erop zetten,via netwerk,of die bestanden streamen van af je computer.

 

succes.

 

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus
Hij heeft nu toch al een dm800.
Koopt ie er toch gewoon een dm500hd bij.
Zaakje mounten aan z'n hdd in de 800 en klaar is klara


Zo blijf ik bezig met kopen crazy
Heb nog wel mijn oude 500 liggen maar ja die kan de HD zenders weer niet aan.....
Plus dat ik dan ook mijn lnb's moet aanpassen.

DM800HD

DM500

PLi Jade3

Multi Focus Dish E85

42E - 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 7E

SAB GD-10A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: the boss
Je kan in elk geval met de 800 ook nog timeshift gebruiken,ik maak daar regelmatig gebruik van.
Je kan ook allerlei bestanden erop zetten,via netwerk,of die bestanden streamen van af je computer.

succes.

Timeshiften zag er inderdaad leuk uit, ga ik maar eens mee spelen laugh
Heb al zitten kijken via ftp maar dan heb ik volgens mij weer een programma nodig om het er heen te krijgen, Windows 7 lukt het niet rechtstreeks, maar misschien zit er nog een optie dat het wel lukt, nog niet geprobeerd.
Streamen vanaf mijn pc heb ik een tijd geleden al eens getest, trok mijn pc niet echt, ja op hele beroerde kwaliteit, dus dat schoot ook niet echt op.

DM800HD

DM500

PLi Jade3

Multi Focus Dish E85

42E - 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 7E

SAB GD-10A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
ja weet wel... maar in 9 jaar had ik 20 receivers
om te testen
om te gebruiken
en langdurig te gebruiken.

je kocht een single receiver
nu moet je niet willen dat ie doet wat een twin receiver kan.
ciao

Zo meer niet ?
Ik zit inmiddels pas op mijn tweede.

Ja ik kocht een single tuner met optie een schijf in te zetten
dit heb ik dus na een half jaar gebruiken ook gedaan, en dacht dat ik gewoon de zenders op de zelfde satelliet kon kijken maar dat bleek achteraf dus de transponder te zijn.

Ciao

DM800HD

DM500

PLi Jade3

Multi Focus Dish E85

42E - 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 7E

SAB GD-10A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Timeshiften zag er inderdaad leuk uit, ga ik maar eens mee spelen laugh

Heb al zitten kijken via ftp maar dan heb ik volgens mij weer een programma nodig om het er heen te krijgen, Windows 7 lukt het niet rechtstreeks, maar misschien zit er nog een optie dat het wel lukt, nog niet geprobeerd.

 

Iets naar de dreambox copieren doe ik gewoon via Total commander,daar zit ook een ftp optie bij in.

 

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: the boss

Iets naar de dreambox copieren doe ik gewoon via Total commander,daar zit ook een ftp optie bij in.

 

Ik gebruik firefox moest een plugin installeren, toen zag hij wel de inhoud v/d dreambox maar hij zag niet de harddisk, dus schoot ook niet echt op.

 

Toen maar weer IE gestart en die ging er opeens wel gewoon heen, dus nu werkt het laugh

DM800HD

DM500

PLi Jade3

Multi Focus Dish E85

42E - 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 7E

SAB GD-10A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...