Ga naar inhoud


Waar film1 gids te krijgen ?(winkel)


chukky2

Aanbevolen berichten


waarom kijk je niet op de site van film1,

miss staat daar ergens de pdf file van de gids,

en anders kan je op de site kijken naar het progamma aanbod.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

In sommige expert winkels liggen ze wel eens.

Maar de gids is ook online te vinden op de site van canal digitaal en als je een abonnement hebt dan krijg je de gids gewoon thuis.

Op mijn canal digitaal is ook een knopje te vinden gids niet ontvangen dus daar kun je de gids ook aanvragen, echter volgens mij moet je dan een abonnement hebben maar dat zou je gewoon eens kunnen proberen en dan zie je vanzelf waar het schip strand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jimny
In sommige expert winkels liggen ze wel eens.
Maar de gids is ook online te vinden op de site van canal digitaal en als je een abonnement hebt dan krijg je de gids gewoon thuis.
Op mijn canal digitaal is ook een knopje te vinden gids niet ontvangen dus daar kun je de gids ook aanvragen, echter volgens mij moet je dan een abonnement hebben maar dat zou je gewoon eens kunnen proberen en dan zie je vanzelf waar het schip strand.


Dat laatste werkt alleen maar met een passend abo..... Heb dat zelf ervaren, had het vankje aangevinkt om de gids te ontvangen en kreeg vervolgens paar dagen later aanbod om Film1 af te gaan nemen.

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...