Ga naar inhoud


[DM800HD] kloon of niet


JPiet

Aanbevolen berichten


  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: JPiet
Ja, was dat maar zo makkelijk. Desbetreffende (webwinkel) vanaf gisteren mails gestuurd en een aantal keren gebeld. Toen hij hoorde dat ik het was verbrak hij de verbinding en neemt niet meer op. Ik weet dat ik in mijn recht sta maar zit hier niet op te wachten.. zal wel een langdraderig iets worden helaas...


Gewoon ff mailtje sturen dat je binnen 2 dagen antwoord verwacht en een regeling voor een orginele dreambox, anders zeggen dat je publiek gaat

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ferrarisat
Origineel bericht van: JPiet
Dat heb ik dus al gedaan. Maar 2 dagen heb ik hem niet gegeven. Wil vandaag een voorstel....


ik weet niet of het mag maar zet de prijs hier neer en de naam


Prijs wel naam niet (negatieve reclame)

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naam niet? Negatieve reclame? Ik heb er incl verzendkosten iets minder dan 400 euro voor betaald. Zonder verzendkosten was ie 379 euro.

 

Dit forum is er toch om elkaar te helpen neem ik aan? Dan mag ik geen naam noemen met als gevolg dat er meerdere mensen daar een kloon kopen terwijl ze denken dat het een echte is? Ik noem de naam (nog) niet omdat ik heb nog de kans heb gegeven om met een voorstel te komen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie mijn post er boven. Daar gaat de hele threat over. Ik koop ergens een kloon met de gedachten dat het een originele is. Mensen mogen hier dus niet gewaarschuwd worden. Ik ben het met je eens dat het geen board moet worden om leveranciers te beoordelen maar dit is in mijn optiek totaal wat anders. Dat geeft desbetreffende groen licht om lekker verder te gaan...

 

Dat is niet te geloven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

We gaan niet zomaar winkel aan de schandpaal nagelen. Daar is dit forum niet voor bedoeld.

 

Een handelaar kan onder een schuilnaam ook zomaar een verhaaltje ophangen om de concurrent een straat verderop zwart te maken.

 

Omdat wij niet kunnen en niet willen controleren hoe de vork precies in de steel zit, mag het dus gewoon niet, zonder uitzonderingen.

 

Aangifte doen bij de politie (oplichting) en je rechtsbijstandsverzekering inschakelen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik ook wel... het is gewoon krom.. maar goed, jij snapt mij ook wel denk ik.. En laat ik me dan maar WEL aan de regels houden... desbetreffende doet dit niet.. en gelukkig is daar de politie voor.. Maar goed. Hij kan nog reageren natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb alles van hem. Das het voordeel van internet. Het staat op de site. Ook kun je achterhalen van wie de site is. Dus dat is geen probleem. Ik heb hem net een voorstel gedaan en daar wacht ik nog even op. Hieronder het voorstel (zal even wat censuur er uit halen ;-)

 

Ok *****,

 

Je komt zelf niet met een voorstel. Dan kom ik met een voorstel.

 

Op ***** staat de kloon te koop voor ca 207 euro (ik denk dat jij nog minder hebt betaald, maar goed). Ik heb 379 bij je betaald (dat is ook een kloon, terwijl je zegt dat het een originele was). Dat is een verschil van ruim 170 euro.

 

We kunnen 2 dingen doen.

 

A. Je betaald me 170 Euro terug

B. Je ruilt hem om met een originele box.

 

Mocht ik morgen geen antwoord van je hebben ga ik aangifte doen. Want dit is oplichting.

 

Ik hoor wel wat je wilt.

 

Groet,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JPiet
We kunnen 2 dingen doen.

A. Je betaald me 170 Euro terug
B. Je ruilt hem om met een originele box.



Origineel bericht van: JPiet
Hoi,

Ik heb een dm800. Ik dacht dat ik een originele heb gekocht (ook voor betaald, want ik wilde juist een originele). Nu maakt mijn ventilator nogal herrie en ben ik eens gaan googlen. Nu lees ik dat de boxen met een ventilator een kloon zijn. Klopt dit?

Tnx.


En nu is 1 van je opties € 170,= terug?? Heb je toch een clone, en dat is nou net wat je niet wilt (wilde)... cry

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...