Ga naar inhoud


Uitleveringen VU+


soldier

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Citaat:
In berichten op ons board is reclame, óók negatieve "reclame", onder welke vorm dan ook, strikt verboden!

 

1. De plaatsnaam die genoemd werd had geen enkele meerwaarde voor het bericht.

 

2. Het ging hier om een kleine plaats, waar maar één satelliethandelaar zit en niet 3 zoals Vladimirke beweerd. (Bijna) iedereen weet dus door het noemen van de plaatsnaam meteen precies om welke winkel het gaat. Dus is dit reclame.

 

3. Bezwaren via PM of contactformulier. Ook hiervoor dus een waarschuwing voor allen die meenden hier openbaar bezwaar op te maken.

 

Maak gewoon op geen enkele wijze een verwijzing naar een webshop. Dan hoeven wij ook niet in te grijpen.

 

Het is bovendien nergens voor nodig. Ook zonder die plaatsnaam was de inhoud van het bericht meer dan voldoende duidelijk.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wanneer is nu de laatste zending van VU+ toegekomen bij de importeur(s) ?

Hier in belgie bij de plaatselijke schop sta ik ook al een anderhalve maand op de bestellijst , maar ook nog geen bericht gekregen tot nu toe .

Maar op die lijst staan er nog meer dan 20 voor mij voor de VU+ , dus die mensen zijn al langer aan het wachten dan ik.

 

Terwijl hier en daar in nederland al "in stock" wordt weergegeven

 

Mijn gevoel zegt dat de NL importeur een beetje chauvinistisch is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
2. Het ging hier om een kleine plaats, waar maar één satelliethandelaar zit en niet 3 zoals Vladimirke beweerd. (Bijna) iedereen weet dus door het noemen van de plaatsnaam meteen precies om welke winkel het gaat. Dus is dit reclame.

Toch 3 hoor. Die ene is een pure sat-handel en die 2 andere zijn electronica-shops waar je ook alle benodigde sat-spullen kan halen.

Maar ik snap je punt wel. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook binnengekregen, ze zitten blijkbaar al aan revisie 2.2

Altans dit staat er op het mainboard bij mij.

Pli eropgezet, cccam geinstalleerd, TVV kaart erin en kijken maar. zo simpel als wat. Nu mij verder verdiepen in het linux gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...