Ga naar inhoud


Uitleveringen VU+


soldier

Aanbevolen berichten


3. Reclame strikt verboden- Op sat4all mag je geen reclame maken

In berichten op ons board is reclame, óók negatieve "reclame", onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links naar commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link in je profiel is niet toegestaan! Eveneens verboden is het via PM "spammen" van gebruikers en in het bijzonder het versturen van PM's om mee te handelen! Wil je iets verkopen, ga je naar Marktplaats of plaats je een advertentie in de Te koop/Gevraagd/Ruilen forums, maar dan wel met inachtname van de regels! Lees dus de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie eerst goed door. Deze regels vind je in het betreffende forum. Sat4all wordt niet misbruikt voor welke commerciële activiteit dan ook! Ook niet via PM!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soldier
Is er iemand die recent een VU+ binnen heeft gekregen? Bij diverse winkels schijnt er een enorme backorder lijst te zijn.


Hier in Belgie nog een shop waar ze verleden week binnengekomen zijn. Morgen zou ik de mijne moeten ontvangen thuis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3. Reclame strikt verboden- Op sat4all mag je geen reclame maken

In berichten op ons board is reclame, óók negatieve "reclame", onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links naar commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link in je profiel is niet toegestaan! Eveneens verboden is het via PM "spammen" van gebruikers en in het bijzonder het versturen van PM's om mee te handelen! Wil je iets verkopen, ga je naar Marktplaats of plaats je een advertentie in de Te koop/Gevraagd/Ruilen forums, maar dan wel met inachtname van de regels! Lees dus de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie eerst goed door. Deze regels vind je in het betreffende forum. Sat4all wordt niet misbruikt voor welke commerciële activiteit dan ook! Ook niet via PM!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Bartje_
Er zou een levering verstuurd worden maar als je niet op de backorder lijst heb je weinig kans. (in Belgie)

Ik woon in Kinrooi, dus niet zo ver van je af. Mijn vaste sat-winkel bevind zich in ************ en op z'n website geeft hij aan dat er nog 5 toestellen op voorraad zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt hier steeds gekker!!!

Asten, Eindhoven, Roermond....... Wat is hier nou weer mis mee?

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream_on
Michel,

Met alle respect, het noemen van alleen een plaatsnaam kan toch
moeilijk vallen onder wat voor regel dan ook.

Ook mijn gedacht.

Dat er geen reclame gemaakt mag worden snap ik wel maar die winkel die ik niet noemde kan je ook niet vinden want in ************ :D zijn er namelijk 3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...